آیفون 14 با ماهواره‌ها ارتباط دارد؟

آیفون 14 با ماهواره‌ها ارتباط دارد؟ کد خبر: 598750 | ۱۴۰۱/۱۲/۰۴ ۰۷:۵۲:۴۲ اعتمادآنلاین |

دستور ممنوعیت واردات آیفون 14 که از سوی گمرک به وزارت صمت ابلاغ شد شایعه ممنوعیت واردات به لیل قابلیت ارتباط با ماهواره برجسته‌تر شده‌است.

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا عالیان، دبیر کنگره موبایل ایران اخیرا درباره این بخشنامه گفت:« با فرا رسیدن موعد ابلاغیه قبلی، سازمان توسعه تجارت، در مورد ممنوعیت ورود آیفون ۱۴ که از ابتدای مهرماه اعمال شده بود، از گمرک استعلام گرفت و گمرک مجددا این ممنوعیت را تائید کرد.»

طبق گزارش بیزنس اینسایدر، یک سرویس اشتراک جدید برای مالکان آیفون ۱۴ این امکان را فراهم خواهد کرد که حتی در شرایطی که به اینترنت یا سرویس موبایل دسترسی ندارند، بتوانند تماس‌های اورژانسی برقرار کنند.

شما می‌توانید از این سرویس در شرایط غیر اضطراری هم بهره ببرید. یعنی اگر در منطقه‌ای هستید که پوشش سرویس موبایل و اینترنت ندارید، می‌توانید با بهره‌گیری از ماهواره‌ها، موقعیت خود را به اشتراک بگذارید تا اعضای لیست تماس‌هایتان بدانند که کجا هستید.

سرویس ماهواره‌ای برای دو سال اول، برای تمام کسانی که آیفون ۱۴ را خریداری کرده‌اند رایگان است و مشخص نیست که هزینه اشتراکش بعد از اتمام این دو سال چقدر خواهد بود.

حال یکی از گمانه‌زنی‌ها درباره ممنوعیت واردات آیفون۱۴ ، اتصال این دستگاه به اینترنت ماهواره‌ای است.

پست بعدی

هزینه رهن خانه های لاکچری در شمال پایتخت/ درکه و دارآباد تا نیاوران چند؟

پ فوریه 23 , 2023
روزنامه دنیای اقتصاد قیمت رهن آپارتمان در منطقه یک تهران را منتشر کرده است.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000