عاملان اسیدپاشی در ایلام دستگیر شدند

عاملان اسیدپاشی در ایلام دستگیر شدند

ایرنا نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری عاملان اسیدپاشی بر روی ۲ دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد روز شنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از وقوع اسید پاشی بر روی ۲ دستگاه خودرو احدی از شهروندان در یکی از محلات این شهرستان، شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران کلانتری ۱۲ در محل و اقدامات فنی و انجام شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی افراد مورد نظر شده که پس از هماهنگی با مقام قضائی طی یک عملیات آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با بیان اینکه متهم که برادر صاحب خودروها بود، در بازجویی های اولیه پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد، یادآور شد: متهم به همراه همسرش این کار را انجام داده و انگیزه خود از این کار را اختلافات شخصی عنوان کرده است.

سرهنگ حیدری زاد با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، تصریح کرد: شهروندان هشدارها و توصیه‌های پلیس را جدی بگیرند و در صورت مشاهده هرگونه ایجاد مزاحمت و ناهنجاری، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش و اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید:

۲۷۱ ۲۳۳

پست بعدی

حسن یزدانی به کشتی‌گیر روسیه رحم نکرد! +ویدئو

ش فوریه 18 , 2023
کد خبر: 597821 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۹ ۱۳:۵۳:۲۴ اعتمادآنلاین | نماینده ایران در رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با شکست تیم پادوبنی روسیه عنوان قهرمانی این مسابقات را به دست آوردند. به گزارش ایسنا، در وزن ۸۶ کیلوگرم، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک با ورود به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000