پروژه یحیی برای آینده پرسپولیس

پروژه یحیی برای آینده پرسپولیس

یحیی گل‌محمدی به صورت دائمی دستیاران خود را در بازی‌های تیم امید قرار داده و یک دستیارش را به عنوان رابط بین تیم بزرگسالان و تیم امید انتخاب کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، او قصد دارد به این شکل بازیکنان تیم امید را در تیم بزرگسالان جای دهد و آنها را به این شکل وارد ترکیب کند؛ مشابه اتفاقی که از فصل پیش تا حالا برای محمد عمری رخ داده است.

یحیی گل‌محمدی برای نیم فصل دوم نفرات جدیدی را به تمرین فراخوانده و در لیست خود قرار داده است. این نفرات، علیرضا بابایی (دفاع راست)، علیرضا ادهمی (دفاع چپ)، مهدی نجفی (هافبک وسط)، محمد حسین محمودی (وینگر چپ)، محمدمیلاد سورگی (وینگر راست) و علیرضا شرافت (هافبک تهاجمی).

از بین این نفرات علیرضا بابایی در ترکیب پرسپولیس مقابل فولاد قرار گرفت اما پنج بازیکن دیگر هنوز فرصت بازی رسمی برای پرسپولیس نداشته‌اند.

یحیی تصور می‌کند آکادمی پرسپولیس پتانسیل این را دارد که بیش از این به تیم بزرگسالان پرسپولیس بازیکن بدهد و نیاز این تیم در نقل و انتقالات را تا حدی کمتر کند.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

پست بعدی

اظهارات ضد ایرانی زلنسکی به وزیر خارجه اسرائیل؛ تهران دشمن مشترک ما است

ج فوریه 17 , 2023
کد خبر: 597634 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۸ ۰۸:۱۶:۲۴ اعتمادآنلاین | ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین روز پنجشنبه در دیدار با «الی کوهن»، وزیر امور خارجه رژیم موقت صهیونیستی از ایران به عنوان «دشمن مشترک» دو طرف یاد کرد. به گزارش فارس، منابع صهیونیستی گزارش دادند الی کوهن و زلنسکی در این دیدار که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000