امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر در برف سنگین ۲۳ استان

امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر در برف سنگین ۲۳ استان

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۴ هزار نفر متاثر از کولاک، برف و آبگرفتگی در ۲۳ استان کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بابک محمودی سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر در تشریح عملیات امدادرسانی به آسیب‌دیدگان در سوانح جوی کشور گفت: در ۵ روز گذشته عملیات امداد و نجات در ۲۸ استان شامل ۹۲ شهرستان، ۱۴۲ منطقه کشور که متأثر از برف بودند انجام شد و امدادگران به ۱۳ هزار و ۷۲۹ نفر امدادرسانی کردند.

سرپرست سازمان امداد و نجات هلال احمر بیان کرد: در این مدت و با تلاش امدادگران جمعیت ۱۹۵۸ نفر اسکان اضطراری داده شدند و ۶۱ نفر به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی گفت: همچنین امدادگران ۹۳۵ دستگاه خودرو را از برف رها سازی و آب‌گرفتگی ۳۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

به گفته محمودی در ۵ روز گذشته در میان گرفتار شدگان در کولاک و آب‌گرفتگی کشور، ۳۷۰۴ تخته پتو، ۴۶۳ کیلو گرم نایلون، ۲۱۰۹ قرص نان، ۵۶۳ بسته غذایی ،۹۲۴ بسته بیسکوئیت، ۲۴۰ کیلوگرم برنج، ۵۲ کیلوگرم خرما توزیع شده است.

کد خبر 5711077 مهشید جعفری معظم

پست بعدی

بالون‌های جاسوسی چین را با جزئیاتی باورنکردنی ببینید!

پ فوریه 16 , 2023
گجت‌نیوز نوشت: به‌بهانه بالن های جاسوسی چینی که اخیراً در آسمان ایالات متحده مشاهده شده، در اینجا بررسی می‌کنیم که مأموریت آن‌ها چیست و چگونه کار می‌کنند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000