گم شدن یک کوهنورد در بارندگی دیروز گیلان

گم شدن یک کوهنورد در بارندگی دیروز گیلان

ایرنا نوشت: مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: بنا به گزارش هلال احمر استان یک نفر روز گذشته هنگام بارندگی شدید در منطقه سیاهمزگی از توابع شهرستان شفت مفقود شده است.

امیر مرادی روز شنبه اظهار داشت: با وجود اطلاع رسانی در مورد شرایط نامساعد آب و هوایی ٦ گیلانی از بازنشستگان آموزش و پرورش بدون توجه به توصیه ها و هشدارها و بدون هماهنگی با حوزه گردشگری و به صورت غیر مجاز برای کوهنوردی به کوه های سیاهمزگی از توابع شهرستان شفت رفتند.
وی افزود: در هنگام بارش شدید باران یک نفر از آنها مفقود شد و پنج نفر دیگر نیز طی تماسی اطلاع دادند که در بالای منطقه سیاهمزگی در کمپ اتراق کرده اند.

مرادی ادامه داد: تیم امداد و نجات استان امروز برای بازگرداندن ایمن پنج نفر از این گروه به آن منطقه اعزام شده است؛ ضمن اینکه جست و جو برای پیدا کردن فرد مفقود شده این گروه نیز ادامه دارد .
بیشترین بارش در گیلان از دوازدهم تا چهاردهم آبان ماه در قلعه رودخان با ۱۰۷ میلی متر و شهربیجار ۸۳.۵ میلی متر ، چوبر شفت ۷۶میلی متر ، توتکی سیاهکل با ۷۸.۵ میلی متر و اسب وونی با ۶۲.۵میلی متر ثبت شده است.

در سیلاب اخیر که طی ماه گذشته اتفاق افتاد ۲ نفر در هنگام عبور از روی پل و بر اثر سقوط در رودخانه جان خود را از دست دادند.

47231

پست بعدی

باید از روش‌های پوپولیستی در بسته شدن بودجه سال 1401 جلوگیری کرد

ش نوامبر 6 , 2021
تسنیم نوشت:عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: سند دخل و خرج دولت در سال آینده باید به گونه‌ای بسته شود که به سرنوشت بودجه سال ۱۴۰۰ با کسری بودجه مواجه نشود. جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ، با بیان اینکه دولت باید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000