آغاز به کار سامانه ارتباطات مردمی قوه قضاییه در قزوین

آغاز به کار سامانه ارتباطات مردمی قوه قضاییه در قزوین

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در مراسم راهپیمایی روز ۲۲بهمن ماه سامانه سامع (درگاه یکپارچه ارتباطات مردمی قوه قضاییه) آغاز به‌کار کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ علی شعبانی، رییس کل دادگستری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: انقلاب اسلامی یک حرکت مردمی بود که به صورت خودجوش با حضور مردم و رهبری امام خمینی (ره) محقق شد.

او افزود: به همین منظور باید در خدمت‌رسانی به مردم نهایت تلاش خود را داشته باشیم و با استفاده از خدمات نوین روند خدمت‌رسانی به مردم را تسهیل کنیم.

شعبانی بیان کرد: در خصوص تحقق اهداف سند تحول قضایی مبنی بر هوشمندسازی مکاتبات و مراجعات حضوری مردم، ارتقای اطلاع‌رسانی، کاهش مکاتبات و مراجعات حضوری مردم و شفاف‌سازی اقدامات دستگاه‌های قضایی سامانه سامع به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به صورت کشوری آغاز به‌کار می کند.

رییس کل دادگستری استان قزوین در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند درخواست‌های حقوقی و قضایی خود را با مراجعه به سایتwww.same.eadl.ir ثبت و ارسال کنند.

46

پست بعدی

یک مقام نظامی اوکراینی با ایرانی‌ها دیدار کرد+ عکس

ی فوریه 12 , 2023
کد خبر: 596758 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ ۱۷:۳۰:۴۰ اعتمادآنلاین | تصویر حضور وابسته نظامی اوکراین در دیدار وابستگان نظامی با فرمانده نیروی هوایی ارتش! را می‌بینید. آماده مذاکره بدون پیش‌شرط با کی‌یف هستیم؛ البته آمریکا و اروپا در این‌مورد تصمیم می‌گیرند به‌نمایش گذاشتن پهپاد شاهد 136 در راهپیمایی 22 بهمن عضویت اوکراین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000