رییس سازمان هواپیمایی: فعال‌سازی ۹۰ فرودگاه کشور در برنامه است

رییس سازمان هواپیمایی: فعال‌سازی ۹۰ فرودگاه کشور در برنامه است

ایرنا نوشت: معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به چهار دهه تحریم صنایع هوایی کشور گفت: با ریل گذاری انجام شده و اتخاذ راهبرد مناسب امیدواریم که هواپیماها به خط برگردند و بتوانیم بیش از ۹۰ فرودگاه کشور را فعال کنیم.

محمد محمدی‌بخش روز شنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن رفسنجان با بیان اینکه در صنایع ملی و حوزه های هایتک پیشرو هستیم تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی در بخش اعظمی از فناوری های روز دنیا پیشگام و نرخ رشد سرعت علمی ما بی نظیر است.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری بیان کرد: ایران به عنوان قلب تپنده کشورهای اسلامی منطقه و مروج فرهنگ مقاومت در بلندترین قله هاست که دشمن از این دستاوردها خشمگین است و بیکار نمی نشیند.

وی اظهار داشت: دشمن فکر نمی کرد ایران تا ۲۲ بهمن امسال دوام بیاورد و با همه ابزار و رسانه های در اختیار برخی را فریب دادند و ضعف ها را بزرگنمایی کردند، اما سنت الهی جور دیگری رقم خورد.

محمدی بخش خاطر نشان کرد: امروز حضور میلیونی مردم ایران در سراسر ایران اسلامی، باطل السحر همه نیرنگ ها و خدعه هایی شد که دشمنان اسلام با اتاق های فکرشان عرضه کرده بودند.

وی افزود: امروز میراث شهید حاج قاسم سلیمانی را داریم که با خدمت به مردم، ایثار و فداکاری به عنوان الگو در تمام جهان اسلام مطرح است؛ ما امروز دنبال این تفکر هستیم که خدمت مسئولان بدون خودنمایی و برای رضای خدا و مردم باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: دولت سیزدهم با همبستگی و با وجود همه مشکلاتی که در پیش رو دارد، هم قسم شده که برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم با تلاش شبانه روزی خدمتگزار باشد.

وی همچنین گفت: برای انجام پروازهای روزانه عتبات عالیات اقدامات خوبی انجام شده و اعتقاد داریم حوزه هواپیمایی پیشران توسعه و صنعت است.

محمدی بخش تصریح کرد: در حوزه راه و شهرسازی رفسنجان اقدامات و مصوبات خوبی انجام شده است، هر چند در حوزه نهضت ملی مسکن کوتاهی هایی داریم اما با اقداماتی که انجام شده شاهد گشایش هایی خواهیم بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین به طرح مهم آغاز عملیات آبرسانی از خط انتقال آب خلیج فارس طی روزهای اخیر در رفسنجان اشاره و بیان کرد: دولت سیزدهم عزم جدی برای اتمام بموقع این پروژه دارد.

رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال غرب مرکز استان کرمان قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

۴۶۲۲۰

پست بعدی

دریافت سیگنال‌های عجیب از فضا

ش فوریه 11 , 2023
زومیت نوشت: ستاره‌شناس‌ها ۲۵ سیگنال تکرارشونده از رویدادهایی موسوم به انفجار رادیویی سریع را کشف کردند که هنوز علت واقعی به وجود آمدن آن‌ها را نمی‌دانند.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000