توضیح ایران‌خودرو؛ چرا « تارا» در مراسم رونمایی روشن نشد؟‌

5fdefa7fbe0c0_5fdefa7fbe0c6 شرکت ایران خودرو در خصوص فیلم منتشر شده از حاشیه های رونمایی تارا و روشن نشدن این خودرو توضیحاتی داد.

ایران‌خودرو در خصوص فیلم حاشیه رونمایی از خودرو تارا و روشن نشدن آن در این مراسم توضیح داد: روشن کردن خودرو در سالن موسوم به استایل محصولات ایران‌خودرو به دلیل بسته بودن فضا، ممنوع بوده و رعایت این موضوع به ویژه در حضور بازدیدکنندگان دارای اهمیت مضاعفی است.

در این گزارش تاکید شده است: در ویدئوی منتشر شده نیز مهندس حاضر در سالن استایل، به دستور مقام ارشد سالن، درحال باز کردن درب صندوق عقب خودروی تارا به منظور نمایش حجم بالای آن بوده و قصد روشن کردن خودرو را نداشته است. در همین حال خودروی دیگری بیرون از سالن استایل برای رانندگی توسط وزیر صمت آماده سازی شده بود.

تارا، محصول جدید ایران‌خودرو، نخستین خودروی ملی است که از تمامی استانداردهای ۸۵ گانه مصوب عبور کرده و در بهترین شرایط ایمنی و استانداردی آماده تولید انبوه است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

"یلدای" استثنایی قرن

ی دسامبر 20 , 2020
طولانی‌ترین شب سال در پیش است، اما امسال یلدا باید متفاوت باشد، بدون مهمانی و دورهمی؛ باید در خانه‌هایمان بمانیم و از دور از همی لذت ببریم تا خیال‌مان راحت باشد که عزیزان‌مان در امانند از غولِ قرن… هر سال روزهای آخر آذر، ایرانی‌ها در تدارک شب چله بودند؛ دورهمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000