گاف عجیب جشنواره فجر/ کسی کاندید شد که کارش چیز دیگری است

گاف عجیب جشنواره فجر/ کسی کاندید شد که کارش چیز دیگری است

روز گذشته نامزدهای سیمرغ جشنواره چهل و یکم فیلم فجر در حالی اعلام شد که در یکی از بخش ها اشتباه فاحشی رخ داده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، طراح لباس این پروژه بهزاد آقا بیگی است اما نامش در میان کاندیداها نیست و به جای او اسم محمدرضا شجاعی در فهرست قرار گرفته است.

بنابر توضیح روابط عمومی فیلم «غریب»، در فهرست ابتدایی که سازندگان در اختیار دبیرخانه جشنواره فجر قرار دادند، به اشتباه نام محمد رضا شجاعی به عنوان طراح لباس قید شده بود اما در ادامه این اشتباه اصلاح می شود و حتی در تیتراژ رسمی فیلم، عنوان طراح لباس،درست قید شده است.

روابط عمومی فیلم «غریب» همچنین بیان کرد بعد از اعلام نامزدهای سیمرغ، بلافاصله از سیمون سیمونیان، مدیر دبیرخانه جشنواره خواسته شد برای اصلاح نام طراح لباس اقدام کند. با این حال چنین اتفاقی رخ نداده است و حتی گفته می شود در تیزر مراسم اختتامیه ، نام شجاعی در میان نامزدهای سیمرغ بهترین طراح لباس قرار دارد؛ نه آقابیگی!
یادآور می شود محمدرضا شجاعی مدیر هنری فیلم «غریب» و بهزاد آقابیگی طراح لباس آن است.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

توجیه، شیوه ای غلط در مقابل ضعف‌های عملکرد است / برای حکمرانی نیازمند تحول هستیم

ش فوریه 11 , 2023
کد خبر: 596519 | ۱۴۰۱/۱۱/۲۲ ۱۵:۲۰:۰۴ اعتمادآنلاین | محمدباقر قالیباف رئیس مجلس روز شنبه در جمع راهپیمایی کنندگان یوم الله ۲۲ بهمن مردم تبریز، گفت: باید توجه داشت که کارآمدی در سایه عمل به مطالبه مردم است و چون انقلاب ما صبغه دینی و اسلامی دارد نباید با تصمیمات غلط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000