«رد انگشت‌های اصلی» منتشر شد

«رد انگشت‌های اصلی» منتشر شد

کتاب «رد انگشت‌های اصلی» با نویسندگی حسین قربانزاده خیاوی در ۲۴۸ صفحه و قیمت ۴۰ هزار تومان در پیشخوان کتاب فروشی ها قرار گرفت.

انتشارات سوره مهر کتاب «رد انگشت های اصلی» نوشته حسین قربانزاده خیاوی را منتشر کرد.

در خلاصه این کتاب آمده است:«_اباذر تا حالا به این فکر کردی یک تیر می تواند چند نفر را بکشد؟

اباذر سکوت کرد. یک تیر می تواند یک نفر را بکشد و اگر تیر با کالیبر بالا باشد، می تواند از بدن یک نفر رد شود و نفر دیگری را هم بکشد یا زخمی کند. اما جواب سوال گل ارا این نبود. جواب می توانست همین باشد. یک تیر می توانست یک سرهنگ، یک دختر، یک زن عاشق را هم زمان بکشد. یک تیر می توانست یک حبیب و ده ها چشم انتظارش را هم زمان از پا در بیاورد. اباذر می توانست بگوید یک تیر می تواند، علاوه بر آدم دنیایی را هم بکشد، ماه و خورشید را هم تا ابد به تاریکی بکشاند و روز های پرشمار را به خاموشی فرو ببرد؛ ولی هیچ نگفت…»

«رد انگشت‌های اصلی» منتشر شد

این کتاب در ۲۴۸ صفحه و با قیمت ۴۰ هزار تومان در پیشخوان کتاب فروشی ها قرار گرفت.

۵۸۵۸

پست بعدی

الحاق ۱۱۰ شناور تندرو و موشک‌انداز به نیروی دریایی سپاه

ش دسامبر 11 , 2021
مهر نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: تولید قدرت برای ما یک عادت نیست بلکه الهام یافته از یک راهبرد نیرومند است و از یک منطق استراتژیک تبعیت می‌کند و کاملاً هدفمند و هوشمندانه است. سرلشکر پاسدار حسین سلامی پیش از ظهر شنبه در آیین الحاق ١١٠ شناور تندرو و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000