ببینید | لحظه نجات کودک 8 ساله بعد از 3 روز از زیر آوار و بازگشتن به آغوش مادر

ببینید | لحظه نجات کودک 8 ساله بعد از 3 روز از زیر آوار و بازگشتن به آغوش مادر کد خبر: 596117 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۱۷:۳۰:۰۰ اعتمادآنلاین |

عکس‌های لحظه نجات یک بازمانده 8 ساله و پیوستن دوباره به مادرش را نشان می‌دهد. مجموعه‌ای از عکس‌های دراماتیک نشان می‌دهد که یگیت چاکماک 8 ساله توسط نیروهای اورژانس در هاتای ترکیه، 52 ساعت پس از زلزله اولیه، از زیر آوار بیرون کشیده شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، سی‌ان‌ان عکس‌هایی از بوراک کارا، عکاس گتی منتشر کرده است که این عکس‌ها بیرون کشیدن چاکمک را از زیر ساختمان فروریخته ثبت کرده است. پسربچه از روی آوار از امدادگری به امدادگر دیگر، دست به دست می‌شود تا سرانجام به آغوش مادرش که در محل منتظر دیدن او بود، می‌رسد.

تصاویر را به ترتیب در ادامه می‌بینید:

زلزله ترکیه - نجات کودک 8 ساله

زلزله ترکیه - نجات کودک 8 ساله

زلزله ترکیه - نجات کودک 8 ساله

زلزله ترکیه - نجات کودک 8 ساله

پست بعدی

وزیر نفتی که ناکام ماند/ افخمی، برنامه‌ و توهین‌هایش که نقل زبان‌ها بودند

چ فوریه 8 , 2023
در هفتمین روز جشنواره تنها یک فیلم اکران شد. مهسا بهادری: هفتمین روز جشنواره در حالی برگزار شد که حواشی آن نسبت به بقیه روزهای جشنواره بسیار بیشتر بود از اکران نشدن یک فیلم سینمایی و آمدن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به جشنواره گرفته تا نقل صحبت‌های بهروز افخمی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000