واکنش کاربران توییتر علیه طرح مولدسازی؛ تنها اقلیتی کوچک مدافعند + عکس

واکنش کاربران توییتر علیه طرح مولدسازی؛ تنها اقلیتی کوچک مدافعند + عکس کد خبر: 596050 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ ۱۲:۱۴:۰۱ اعتمادآنلاین |

به‌دنبال انتشار طرح مولدسازی در هفته گذشته، کاربران زیادی در فضای توییتر به این طرح اعتراض کردند. یافته‌ها نشان می‌دهد که حدود ۲۲هزار کاربر توییت‌ یا ریتوییت‌هایی در این رابطه داشته‌اند که تنها اقلیتی کوچک از آن‌ها از این طرح دفاع کرده‌اند.

به گزارش امتداد، بر اساس تحلیل شبکه بازنشرهای توییت‌های مربوط به این موضوع، همگرایی کاربران توییتر در اعتراض به این طرح آنچنان زیاد بوده است که هر سه جریان برانداز، اصلاح‌طلب و اصولگرا در گراف حاصله بدون فاصله از یکدیگر قرار گرفته‌اند وفقط سمت راست قسمت آبی رنگ در گراف (که کاربرانی نسبتا پراکنده‌تر را نشان می‌دهد)،از این طرح دفاع کرده‌اند.

بر اساس یافته‌های به‌دست آمده، کاربران برانداز و مخالف جمهوری اسلامی ۵۳درصد از شبکه، کاربران اصلاح‌طلب و میانه‌رو ۳۶درصد از شبکه و کاربران انقلابی ۱۱درصد از شبکه را شامل شده‌اند.این در حالی است که اولین انتقادات به این طرح توسط برخی از رسانه‌ها و کاربران اصولگرا مطرح شده بود.

واکنش ها به مولدسازی

پست بعدی

معرفی برگزیدگان مسابقه ملی «کتاب سه دقیقه‌ای هنر»

چ فوریه 8 , 2023
ایسنا نوشت: برگزیدگان مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقه ملی کتاب سه دقیقه‌ای ویژه دانشجویان هنر که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی هنر برگزار شده بود، معرفی شدند. جلسه ارائه و داوری مرحله مقدماتی سومین دوره مسابقه ملی کتاب سه دقیقه‌ای هنر با حضور شرکت کنندگان و داوران این رویداد برگزار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000