مرد مسافر، راننده را کشت و گریخت

مرد مسافر، راننده را کشت و گریخت کد خبر: 594080 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ ۰۸:۰۹:۱۸ اعتمادآنلاین |

درگیری راننده مسافربر با مرد مسافر به قیمت جانش تمام شد.

به گزارش جوان، بامداد روز جمعه هفتم بهمن‌ماه مردی با مرکز فوریت‌های پلیس۱۱۰ تماس گرفت و در‌حالی‌که به سختی حرف می‌زد به مأموران خبر داد که از سوی مردی چاقو به دست زخمی شده است. او با جملاتی بریده نشانی محل حادثه را در اختیار پلیس گذاشت و منتظر رسیدن آن‌ها شد.

با اعلام این خبر مأموران پلیس ابتدا موضوع را به امدادگران اورژانس خبر دادند و از اورژانس خواستند برای نجات مرد زخمی به محل حادثه که نزدیکی سه‌راه ارج در بزرگراه لشکری بود، اعزام شوند. همزمان تیمی از مأموران کلانتری تهرانسر به سرعت در محل حادثه حاضر شدند. مأموران متوجه شدند مرد زخمی توانایی حرف زدن ندارد و امدادگران اورژانس هم در تلاشند او را از مرگ نجات دهند. بدین ترتیب مرد زخمی برای درمان به بیمارستان منتقل شد، اما چند ساعت بعد به مأموران پلیس خبر رسید تلاش پزشکان برای نجات مرد زخمی نتیجه نداده و بر اثر شدت جراحات و خونریزی به کام مرگ رفته است.

تحقیقات جنایی

با اعلام این خبر قاضی محمدرضا صاحب‌جمعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در محل تحقیقات خود را آغاز کردند. تیم جنایی روی تخت بیمارستان با جسد مردی ۵۷ ساله به نام حبیب روبه‌رو شدند که با اصابت ضربات چاقو به پا و بدن به قتل رسیده بود. نخستین بررسی‌ها نشان داد مقتول راننده مسافربر بوده و قبل از اینکه بیهوش شود حادثه مرگبار را برای امدادگران اورژانس توضیح داده است. تحقیقات حکایت از آن داشت مقتول با خودروی پرایدش مسافرکشی می‌کرده تا اینکه قبل از حادثه مرد جوانی را از میدان آزادی به صورت دربستی سوار و به سمت بزرگراه لشکری رانندگی می‌کند. وی قبل از مرگش گفته بود وقتی به نزدیکی سه‌راه ارج رسیدم مرد مسافر از من خواست کنار دستگاه عابربانکی توقف کنم تا از دستگاه عابربانک پول برداشت و کرایه مرا پرداخت کند. با درخواست مسافر، من خودرو را متوقف کردم و او از خودرو پیاده شد. دقایقی طول کشید و سرگرم کار با دستگاه عابربانک بود که حوصله‌ام سر رفت و به او اعتراض کردم که زودتر پولم را پرداخت کند.

مرد جوان به حرف‌های من توجهی نکرد و همچنان وقت‌گذرانی می‌کرد تا اینکه از خودرو پیاده شدم و نزدیک او رفتم و گفتم که در این هوای سرد چرا وقتم را گرفتی، پولم را زودتر پرداخت کن. مرد جوان وقتی حرف‌های مرا شنید عصبانی شد و با چاقو چند ضربه به من زد و به سرعت از محل فرار کرد.

با به دست آمدن این اطلاعات، تیم جنایی به سرپرستی قاضی صاحب‌جمعی برای بررسی و تحقیقات میدانی به محل حادثه رفتند. تیم جنایی ابتدا دوربین‌های محل حادثه را مورد بازبینی قرار داد.

دوربین‌ها چهره مرد جوانی را ثبت کرده بودند که پس از پیاده شدن از خودروی مقتول به طرف دستگاه عابربانکی می‌رود و بعد از دقایقی نیز راننده از خودرو پیاده می‌شود و مرد جوان هم به او حمله می‌کند. در‌حالی‌که راننده زخمی و خونین روی زمین می‌افتد ضارب با پای پیاده به سرعت از محل فرار می‌کند. همزمان با انتقال جسد به پزشکی قانونی، قاتل فراری تحت تعقیب مأموران پلیس قرار گرفت. مأموران به دستور بازپرس جنایی در تلاشند متهم را شناسایی و پس از دستگیری زوایای پنهان این حادثه را برملا کنند.

پست بعدی

زلزله خوی در شهرهای آذربایجان شرقی خسارتی نداشت

ی ژانویه 29 , 2023
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه زلزله خوی در این استان نیز احساس شد، گفت: بر اثر لرزش این زلزله تاکنون خسارتی مالی یا جانی در شهرهای استان گزارش نشده است. به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر هنربر اظهار کرد: گروه های عملیاتی اورژانسی و جمعیت هلال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000