آقای زاکانی انقلابی! از این شهردار بلاد کفر یاد بگیر+ عکس

آقای زاکانی انقلابی! از این شهردار بلاد کفر یاد بگیر+ عکس کد خبر: 595475 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ ۰۶:۳۵:۰۰ اعتمادآنلاین |

اریک آدامز سردترین شب سال را در پناهگاه جدید مهاجران نیویورک سپری کرد.

به گزارش اعتمادآنلاین، اریک آدام شهردار نیویورک، در تلاش برای بهبود شرایط زندگی مهاجران در این شهر، دست به یک اقدام نمادین ولی تاثیرگذار زد. او در حالی شب را در ترمینال بروکلین کروز بر روی یک تخت فلزی خوابید که به گفته خودش، سردترین شب سال ۲۰۲۳ تا به امروز را برای این اقدام انتخاب کرده بود.

به نقل از خبرآنلاین، شهردار اریک آدامز سعی کرد با ماندن یک شبه در آنجا در سردترین روز سال، انتقادات مربوط به اسکان در پناهگاه جدید مهاجران اضطراری در بروکلین را دفع کند.

او گفت: گفت: "امشب با برادرانمان اینجا می‌مانیم و فقط به آنها اطلاع می دهیم که همه با هم در این کار هستیم."

شهردار نیویورک در ادامه اعلام کرد که امکانات در نظر گرفته شده برای مهاجران در ترمینال بروکلین کروز، مشابه با سایر مراکز بشردوستانه است

شهردار نیویورک

پست بعدی

آقای دبیر جشنواره فیلم فجر! حضور بازیگران در جشنواره مهم است؛ جشنواره کن با همه بزرگی اش ، حضور تام کروز را مهم می داند

د فوریه 6 , 2023
روزنامه خراسان با اشاره به عدم حضور برخی کارگردانان و بازیگران در اکران فیلمهای جشنواره فیلم فجر نوشت: دبیر چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر درباره غیبت بعضی بازیگران دارای فیلم، در نشست‌ها گفته است وقتی هنرمندی برای جشنواره ارزش قائل است و به این رویداد اعتنا می‌کند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000