دستور وزیر اقتصاد برای حمایت از بازار سرمایه

اعتمادآنلاین|

بازار سرمایه در هفته ای که گذشت سقوط های وحشتناکی را تجربه کرد تا شرایط برای سرمایه گذاری در این بازار چندان مناسب نباشد. ریسک های این بازار برای سرمایه گذاران زیاد شده است و برای نجات آن تیم اقتصادی دولت باید تصمیم های مهمی بگیرد.

به گزارش تسنیم، با مجوز ریاست شورای عالی بورس، جلسات فوق‌العاده بررسی راه‌کارهای کوتاه مدت حمایت از بازار سرمایه جهت اقدامات عملیاتی فوری در حال برگزاری است.

در همین راستا سازمان بورس اعلام کرده است، این تصمیمات با اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذی ربط از شنبه هفته آتی اعمال خواهند شد.

روز گذشته شاخص کل بورس بیش از 22 هزار واحد کاهش یافت و به محدوده یک میلیون و 240 هزار واحدی وارد شد. در روز چهارشنبه بازارهای فرابورس ایران هم با معامله 3میلیارد و 105میلیون ورقه به‌ارزش 10هزار و 469میلیارد تومان در 151هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) 277واحد افت کرد و در ارتفاع 17هزار و 210واحد قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

«در آن سفره، آش دیگری پخته بودند» / انتقاد رسانه اصولگرا از حضور «عادل» در جمع دانشحویان معترض «شریف»

پ اکتبر 27 , 2022
تسنیم به نقل از یادداشت سردبیر روزنامه «فرهیختگان» نوشت: متأسفانه او که استاد شریف است، در زمانی نامناسب در مکانی نامناسب نشست و نشان داد هنوز متوجه نشده «فرزند رسانه» آنقدر که در فوتبال هوشمند است در سیاست نه‌. از ظهر سه‌شنبه عکسی از عادل فردوسی‌پور در شبکه‌های اجتماعی دست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000