پژمان بازغی و پانته‌آ پناهی‌ها در جشنواره چه نقشی دارند؟

پژمان بازغی و پانته‌آ پناهی‌ها در جشنواره چه نقشی دارند؟

سیدصابر امامی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کاپیتان» از تولیدات بنیاد سینمایی فارابی در چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر گفت: فارابی تلاش کرده تا مضامین مختلف اجتماعی را در آثارش که به جشنواره راه یافته‌اند، عرضه کند.

ماهرخ عباسپور: سیدصابر امامی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کاپیتان» با حضور در بنیاد سینمایی فارابی و پیش از اکران اثرش گفت: «بنیاد سینمایی فارابی امسال با ۹ فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور داشته و به نظر می‌رسد تلاش کرده تا مضامین مختلف اجتماعی را در سینما عرضه کند. فیلم سینمایی «کاپیتان» تجربه خوبی برای تیم ما بود و امیدواریم اتفاقات خوبی برای فیلم در جشنواره فیلم فجر رخ دهد.»

او درباره پیش تولید فیلم سینمایی «کاپیتان» ادامه داد: «این فیلم پاسداشت مقام پرستار و ادای دینی به کودکان سرطانی است که نگارش فیلمنامه آن نزدیک به شش ماه طول کشید و بعد از دو ماه پیش تولید، طی ۶۴ روز فیلم‌برداری را تمام کردیم و با تدوین همزمان فیلم را به چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رساندیم.»

امامی با اشاره به گریم متفاوت پژمان بازغی در این فیلم، گفت: «از آنجایی که خط اصلی این داستان را کودکان بازیگر پیش می‌برند، بهترین مکمل حضور پژمان بازغی و پانته‌آ پناهی‌ها بود که نقش‌های متفاوتی را نسبت به سایر نقش‌های خود ایفا کردند.»

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «کاپیتان» با اشاره به همکاری با بنیاد سینمایی فارابی، گفت: «بنیاد سینمایی فارابی با این نگاه که به مضامین مختلف توجه کند، از فیلم ما حمایت کرد و البته طرح‌ها و فیلمنامه آثار کودکان و نوجوانان همیشه مورد توجه بنیاد سینمایی فارابی قرار گرفته است.»

چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در حال برگزاری است.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

واکنش یک اقتصاددان دیگر به مصوبه مولدسازی/ خوش‌چهره: می خواهند اموال دولتی را به خاطر کسری بودجه بفروشند

ی فوریه 5 , 2023
جماران نوشت:«مولد سازی یعنی اینکه شما از این اموال به عنوان یک منبع مالی استفاده کنید؟ این اقدام ناپخته، آثاری شبیه اجرای اصل ۴۴ که منابع زیادی در اختیار دولت نهم قرار داد و خصوصی سازی را منشا فساد کرد، در پی خواهد داشت. می خواهند اموال متراکم شده دولتی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000