تعرفه پیاز چند درصد شد؟

تعرفه پیاز چند درصد شد؟

تسنیم نوشت:در روزهای اخیر قیمت پیاز به بیش از ۴۰ هزارتومان نیز رسیده بود. حالا معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی از اعلام ۱۸۰ درصد برای تعرفه پیاز به منظور جلوگیری از قاچاق و حمایت از مصرف‌کننده خبر داد.

شاهپور علایی‌مقدم با اشاره به افزایش تعرفه پیاز گفت: به دلیل تقاضای بسیار بالا در کشورهای عراق، افغانستان و حوزه خلیج فارس و همچنین تفاوت قیمت و تفاوت ارز این محصول به این کشورها قاچاق می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه تولید پیاز با مشکلی مواجه نیستیم، افزود: برای جلوگیری از قاچاق و حمایت از مصرف‌کننده تعرفه پیاز را ۱۸۰ درصد افزایش دادیم.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: امیدواریم با وضع تعرفه ۱۸۰ درصدی، بازار پیاز تنظیم شود و به ثبات برسد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۷ ۴۶

پست بعدی

تبریک عاشقانه همسر علی دایی برای تولد شهریار

ج فوریه 3 , 2023
کد خبر: 595121 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۴ ۱۵:۵۲:۳۹ اعتمادآنلاین | همسر علی دایی به مناسبت تولد شهریار فوتبال ایران پیامی را در اینستاگرامش منتشر کرد و ۵۴ سالگی اسطوره فوتبال ایران را تبریک گفت. او در صفحه شخصی اش برای علی دایی نوشت: علی‌جانم! بیست‌ویک سال در کنار تو بزرگ‌ مرد میهن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000