اسکان اضطراری ۱۰۴ هزار نفر در زلزله خوی/توزیع ۳۶ هزار دستگاه چادر

اسکان اضطراری ۱۰۴ هزار نفر در زلزله خوی/توزیع ۳۶ هزار دستگاه چادر

رئیس جمعیت هلال‌احمر، از برپایی ۷۱ اردوگاه اسکان اضطراری و اسکان بیش از ۱۰۴ هزار نفر در شهرستان زلزله‌ زده خوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، با اشاره به ادامه امدادرسانی به زلزله زدگان خوی گفت: تا صبح جمعه ۱۴ بهمن ۱۴۰۱، ۷۱ اردوگاه اسکان اضطراری در نقاط مختلف این شهرستان ازجمله در پارک‌ها، مدارس و اماکن ورزشی و فرهنگی برپا شده است.

وی با اشاره به اینکه بعد از زلزله تا امروز این شهرستان بیش از ۹۸ مورد پس لرزه بالای ۲.۵ ریشتر را تجربه کرد افزود: بیش از ۱۰۴ هزار نفر در اردوگاه‌های اضطراری اسکان داده شده‌اند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر افزود: در زلزله هشتم بهمن در این شهرستان، ۷۲ روستا بین ۲۰ تا ۸۰ درصد تخریب شده است که ۱۱۰۰ هزار نیروی عملیاتی با استفاده از ۱۴۶ خودروی عملیاتی در منطقه فعال و در حال خدمت‌رسانی هستند.

کولیوند با بیان اینکه تا امروز ۳۶ هزار و ۲۶۲ دستگاه چادر در منطقه توزیع شده است، ادامه داد: ۹۶۰۰ شعله وسایل گرمایشی، ۹۰ هزار بسته غذایی و ۱۲۰ هزار و ۴۸ تخته پتو در کنار ۳۶ هزار و ۲۶۲ تخته موکت در بین مردم زلزله‌زده این شهرستان توزیع شده است.

کد خبر 5699791

پست بعدی

برنامه بهروز افخمی به مشکل خورد

ج فوریه 3 , 2023
مهر نوشت: تهیه کننده «هفت» از دلیل پخش نشدن برنامه در قسمت دوم به دلیل مشکل فنی صدا خبر داد. برنامه «هفت» با اجرای بهروز افخمی همزمان با اولین شب از جشنواره فیلم فجر در دوازدهم بهمن ماه روی آنتن شبکه نمایش رفت. این برنامه که اعلام شده بود با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000