عاملان قتل کودک ۵ ساله هیرمندی دستگیر شدند

عاملان قتل کودک ۵ ساله هیرمندی دستگیر شدند

ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از قتل کودک پنج ساله در شهرستان هیرمند و دستگیری عاملان قتل در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به نقل از انتظامی استان، سردار دوستعلی جلیلیان افزود: در پی تماس تلفنی شهروندان به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل بر اثر سوختگی در یکی از روستاهای تابعه شهرستان هیرمند بلافاصله ماموران انتظامی در محل جنایت حاضر شدند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس پس از حضور در محل مشاهده کردند که کودکی حدودا پنج ساله به طرز فجیعی به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بلافاصله تیمی از کارآگاهان ویژه قتل وارد عمل شده و با انجام تحقیقات و اقدامات فنی و اطلاعاتی صورت گرفته در این خصوص در ابتدا سه نفر از متهمان به هویت های معلوم، شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیات های جداگانه ای در کمتر از یک ساعت، دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان منتقل شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهم اصلی به همراه ۲ نفر از همدستانش به جرم ارتکابی به علت استفاده از مواد افیونی توهم زا خاطرنشان کرد: قاتل پس از مصرف مواد مخدر توهم زا به طرز فجیعی کودک را به قتل می رساند که در این خصوص پرونده ویژه، تشکیل و به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.

بیشتر بخوانید:

حادثه تلخ و عجیب؛ مرگ دختر ۴ساله به دست خواهر ۳‌ساله‌اش

دختر۸ ساله، ماجرای کشته شدن برادر۶ ساله اش به دست نامادری را فاش کرد

271 233

پست بعدی

فیلم‌های نوروزی در روزهای اول اکران چه‌قدر فروختند؟

ج مارس 17 , 2023
ایسنا نوشت: از آغاز اکران فیلم‌های نوروزی که تاریخ اکران همه آن‌ها در سامانه سمفا (سامانه مدیریت فروش و اکران) ۲۵ اسفند درج شده است، «فسیل» ۵۲۲ میلیون تومان، «غریب» ۹۳ میلیون تومان، «عروس خیابان فرشته» ۲۵ میلیون تومان و «بچه‌های طوفان» که فعلا فقط پنج سالن را در اختیار […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000