هشدار سراسری هواشناسی در ایران برای امشب و فردا

هشدار سراسری هواشناسی در ایران برای امشب و فردا کد خبر: 594486 | ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ ۲۳:۰۰:۵۳ اعتمادآنلاین |

سامانه بارشی پس از ورود به کشور بسیاری از استان‌ها را فرا گرفته است و پیش‌بینی می‌شود فعالیت آن امشب و فردا (۱۰ و ۱۱ بهمن ماه) به اوج خود برسد.

به گزارش ایسنا، براساس اعلام سازمان هواشناسی شدت بارش‌ها به ترتیب در استان‌های کردستان، چهارمحال و بختیاری، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان، ایلام، کرمانشاه، شمال فارس، همدان، مرکزی، زنجان، البرز و تهران «بیشتر» پیش‌بینی می‌شود.

پدیده‌ها و مخاطرات جوی مورد انتظار از این سامانه شامل بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در ارتفاعات و دامنه‌ها پدیده بهمن و کولاک برف می‌شود.

گزارش‌های ایستگاه‌های هواشناسی نشان می دهد که شدت بارش برف امروز (۱۰ بهمن ماه) در برخی مناطق استان‌های آذربایجان غربی، اصفهان، آذربایجان شرقی، مازندران، لرستان و چهارمحال و بختیاری «سنگین یا نیمه سنگین» بوده است.

شرایط پیش رو ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی برای برف‌روبی و بازگشایی مسیرها و انجام اقدامات پیشگیرانه از خسارات احتمالی از جمله نمک‌پاشی را دو چندان می‌کند. تاکید می‌شود تا بهبود شرایط جوی از سفرهای خارج از شهر، فعالیت‌های کوه‌نوردی و جابجایی عشایرکوچ‌رو در مناطق درگیر اجتناب شود.

پست بعدی

نرخ سود بانکی افزایش یافت/ جزییات تصمیم مهم دولت درباره سود بانکی

د ژانویه 30 , 2023
نرخ سود تسهیلات بانکی ۲۳ درصد و نرخ سود سپرده‌های بانکی سه ساله ۲۲.۵ درصد شد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مسئولان بانک مرکزی امروز در جلسه‌ای با مدیران بانک‌های دولتی و خصوصی درباره تغییر نرخ سود بانکی تصمیم گیری کردند. بر اساس این گزارش بانک مرکزی امروز میزبان مدیران عامل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000