وزیر پیشنهادی کار در کمیسیون انرژی مجلس حاضر شد

اعتمادآنلاین|

وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی امروز به مجلس شورای اسلامی رفت.

​به گزارش فارس، مالک شریعتی نیاسر، سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز 24 مهر این کمیسیون گفت:

*در جلسه امروز کمیسیون، میزبان سید صولت مرتضوی وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی بودیم که برنامه‌هایشان را ارائه کردند.

*به احتمال زیاد چهارشنبه‌ای که پیش رو داریم (27 مهر) جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی در صحن علنی مجلس برگزار می‌شود و امیدواریم که تکلیف سکان‌دار این وزارتخانه مهم نیز مشخص شود.

*در بخش دیگر جلسه امروز نیز میزبان آقای خجسته‌مهر و همکارانشان در شرکت ملی نفت ایران بودیم که گزارشی را در خصوص وضعیت میادین مشترک نفت و گاز و برنامه‌های توسعه میادین و نگهداشت آنها دادند.

*گزارش دومشان هم در خصوص وضعیت فروش میعانات و فرآورده‌های نفتی و درآمدهای حاصل از آن برای کشور بود که طبق بودجه ۱۴۰۱ باید محقق می‌شد. در این بخش، اولویت وزارت نفت بر میادین غرب کارون است و میادین مشترک گازی ما با قطر و عربستان که به خاطر عدم توجه به اولویت‌های این حوزه و معطل نگه داشتن کشور یک عقب ماندگی از سال‌های گذشته در توسعه میادین وجود داشت.

*از میزان ۴۰ میلیارد دلار تفاهمنامه‌ای که با روس‌ها امضا شده حدود چهار میلیارد دلار آن محقق شده و پیگیر هستیم که بقیه موارد نیز قرارداد شود امیدواریم که این کمک کند برای توسعه میادین مشترک ما به سرعت اتفاق بیفتد و عقب‌ماندگی‌های موجود جبران شود.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

فلسفه وجودی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از نگاه وزیر فرهنگ

ی اکتبر 16 , 2022
ایرنا نوشت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی معتقد است کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برای حفظ محوریت فرهنگ و هنر در مساجد تاسیس شده‌اند و فعالیت‌های کانون‌ها باید منسجم و مبتنی بر جذب کودکان و نوجوانان باشد.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000