نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی: جشنواره‌ فیلم فجر نیازمند کادرسازی است

نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی: جشنواره‌ فیلم فجر نیازمند کادرسازی است

ایرنا نوشت: نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: جشنواره فیلم فجر نیازمند کادرسازی است و رویش‌های انقلاب اسلامی آینده این جشنواره‌ها را تضمین می‌‍کنند.

غلامرضا منتظری در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی اظهار داشت: اگر برگزاری این چنین رویدادی محدود به یک سری چهره‌ها شود نمی‌توانیم به اهداف خود دست یابیم و تربیت نیرو مساله بسیار مهمی است که چتر حمایتی هم باید بر سر این‌ها باز شود و رویدادهای ملی را در قالب ملی ببینیم نه فقط منحصر به پایتخت.

وی افزود: لازم است به هنرمندان مناطق دیگر و افرادی که در سطح استان‌ها به آفرینش‌های هنری روی می‌آورند توجه داشت.

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی درباره تحریم کنندگان جشنواره‌های تئاتر و فیلم فجر هم گفت: در طول زندگی همیشه ممکن است با موانعی مواجه شویم که هنر ما عبور از این موانع است.

وی تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم زمینه بحث و گفت و گو و تبادل‌نظر را با منتقدان فراهم کنیم که اگر سازنده است بپذیریم و اگر به تخریب نزدیک می‌شود راه خود را برویم. برای این که حجت تمام شود لازم است تبادل آرا و اندیشه‌ها را داشته باشیم.

منتظری گفت: باید نقدپذیری خود را نشان دهیم که به دنبال سازندگی است اما تخریب متفاوت از نقد است و پذیرفتنی نیست.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

جزییات همکاری جدید برد پیت و جورج کلونی

ی ژانویه 29 , 2023
مهر نوشت: برد پیت و جورج کلونی برای حضور در فیلمبرداری فیلم مشترکشان حاضر شدند. برد پیت و جورج کلونی برای ساخت فیلم «گرگ‌ها» در لوکیشن فیلم در نیویورک حاضر شدند. «گرگ‌ها» اولین تجربه همکاری آنها پس از سال‌هاست که اپل موفق شد تا امتیاز آن را در رقابت شدید […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000