برنامه‌ای که اجل فرصت اجرایش را به آقای مجری نداد!

برنامه‌ای که اجل فرصت اجرایش را به آقای مجری نداد!

کانون کارگردانان سینما در پیامی درگذشت علیرضا غفاری نویسنده و شاعر، کارگردان تئاتر و مجری نام‌آشنا را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا غفاری، مجری رادیو و تلویزیون، پنجشنبه ۱۹ اسفند بر اثر سکته قلبی درگذشت.

بیشتر بخوانید: علیرضا غفاری درگذشت

در پی این رویداد ناگوار کانون کارگردانان سینما در پیامی نوشت: «از خبر درگذشت آقای علیرضا غفاری، نویسنده و شاعر، کارگردان تئاتر و مجری توانای رادیو و تلویزیون بسیار متاثر شدیم.

آقای غفاری همچنین مجری به یادماندنی چند مراسم «شب کارگردانان» کانون بود و غروب روز درگذشتش قرار بود مجری آخرین شب کارگردانان سال ۱۴۰۰ در موزه سینما باشد که این برنامه روز قبل به دلایلی لغو شد.

کانون کارگردانان سینما درگذشت این‌ هنرمند فعال و به‌یادماندنی را به خانواده محترمش، دوستان او و جامعه هنری صمیمانه تسلیت می‌گوید.»

مراسم شب بزرگداشت مهدی صباغ‌زاده قرار بود پنجشنبه ۱۹ اسفند در موزه سینما برگزار شود.

۵۸۵۸

پست بعدی

معاون وزیر بهداشت: ۶هزار پروژه بهداشتی و درمان در حال ساخت داریم

ج مارس 11 , 2022
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه ۶ هزار پروژه بهداشتی و درمانی در سطح کشور در حال ساخت و تکمیل است، گفت: هزینه‌های مردم ‌در حوزه سلامت را کاهش خواهیم داد. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، دکتر بهروز رحیمی در آیین افتتاح بخش ۲۴ تخت خوابی مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید محمدی بندرعباس عنوان کرد: ویروس منحوس کرونا با تمام مشکلات و گرفتاری‌هایی که برای کشور ایجاد کرد، اما باعث شد نگاه‌ها به حوزه سلامت ویژه‌تر شود و اهمیت کار همکاران ما در بخشهای مختلف بهداشتی و درمانی برای عموم مردم پررنگ‌تر شود. وی در ادامه بیان کرد: از دیگر مباحثی که مورد اهمیت بیشتر قرار گرفت، خدمت رسانی در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بود که مکلف شدیم با نگاهی متفاوت برای گسترش این بخشها در کشور تلاش بیشتری کنیم. وی بابیان اینکه در مجموعه وزارت بهداشت حدود ۶ هزار پروژه عمرانی در حال ساخت است گفت: در سراسر کشور حدود ۶ هزار پروژه بهداشتی و درمانی در حال ساخت داریم که بیش از ۴ هزار از آنها در حوزه بهداشتی است که اولویت ما در یک بازه زمانی خاص بهره‌برداری از این پروژه‌هاست که یکی از مزایای مهم آنها، کاهش هزینه‌های مردم و دولت در حوزه سلامت خواهد بود و از سوی دیگر موضوع محرومیت‌زدایی در سلامت را نیز با راه‌اندازی مراکز بهداشتی در دستور کار داریم که با جدیت این موضوع را دنبال می‌کنیم تا در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۱ بخش عمده آن را تکمیل و برای خدمت رسانی به مردم به بهره‌برداری برسانیم. ‌رحیمی بابیان اینکه در حوزه تأمین نیروی انسانی مذاکرات لازم را با سازمانهای ذیربط انجام داده‌ایم گفت: همه پروژه‌های بهداشتی و درمانی مذکور برای ارائه خدمات سلامت به مردم نیازمند تأمین نیروی انسانی هستند که طبق شاخصه‌های جمعیتی و منطقه‌ای برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم و پس از اخذ مجوزهای لازم، در سال آینده آزمون جذب و به‌کارگیری در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان را برگزار خواهیم کرد. بیشتر بخوانید: دولت فعلی و گذشته تصمیمات کرونایی را وقتی می‌گیرند که دیر شده است پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در همه بیمارستان‌ها ۴۷۲۳۱

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000