شادمانی «کیهان» از برگزاری اولین «کنسرت» بعد از اعتراضات

شادمانی «کیهان» از برگزاری اولین «کنسرت» بعد از اعتراضات

روزنامه کیهان نوشت: در حالی که رسانه‌های ضدانقلاب با فضاسازی‌های سنگین‌ مردم را از حضور در رویدادهای فرهنگی و هنری منع می‌کنند کنسرت یکی از خوانندگان کشور در پنجشنبه شب گذشته با استقبال خوب مردم مواجه شد.

  • برخلاف فشارها و تبلیغات تخریبی مخالفان انقلاب برای جلوگیری از فعالیت هنرمندان، روز گذشته یک برنامه هنری دیگر با استقبال مردم مواجه شد. در حالی که رسانه‌های ضدانقلاب با فضاسازی‌های سنگین‌ مردم را از حضور در رویدادهای فرهنگی و هنری منع می‌کنند کنسرت یکی از خوانندگان کشور در پنجشنبه شب گذشته با استقبال خوب مردم مواجه شد. همچنین این روزها از بسیاری از نمایش‌های درحال اجرا در جشنواره تئاتر فجر با شور و گرمای مردمی همراه هستند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

تصویر نامه جنجالی رئیس صداوسیما به رئیسی درباره فیلتر شدن فیلیمو

ش ژانویه 28 , 2023
کد خبر: 594060 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۸ ۲۲:۵۳:۳۰ اعتمادآنلاین | رئیس سازمان صداوسیما در روزهای اخیر نامه‌ای جنجالی به رئیس جمهور نوشته است. براساس نامه ای که منتشر شده، پیمان جبلی رئیس صداوسیما از رئیس جمهوری خواسته است که پلتفرم فیلیمو فیلتر شود. او دلیل این موضوع را تحریم صداوسیما از سوی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000