ورود سامانه بارشی فراگیر به خوزستان

ورود سامانه بارشی فراگیر به خوزستان

اهواز- مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه جدید بارشی به استان از روز دوشنبه خبر داد.

محمد سبزه زاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواخر روز یکشنبه همچنان به تناوب وقوع پدیده مه یا مه رقیق صبحگاهی و شامگاهی شاهد خواهیم بود که سبب کاهش دید افقی در اکثر نقاط خوزستان بویژه در جاده‌های مواصلاتی خواهد شد.

وی عنوان کرد: در این ایام با عبور موج‌های ضعیفی از روی استان، بارش‌های پراکنده همراه با احتمال رعد و برق و تندباد لحظه‌ای بویژه در مناطق شرقی، شمالی مورد انتظار است و بارش در ارتفاعات استان به صورت برف خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی خوزستان خبر داد: موج بارشی فراگیر از روز دوشنبه استان را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

سبزه زاری اظهار کرد: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۱۹.۲ و ایذه با منفی ۱.۲ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

مدیرکل هواشناسی خوزستان بیان کرد: همچنین در شبانه‌روز گذشته حداکثر دمای اهواز به ۱۶.۱ و حداقل به ۷.۵ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 5693302

پست بعدی

«آواتار: راه آب» تا کنون چند میلیون دلار فروخته؟

ج ژانویه 27 , 2023
مهر نوشت: «آواتار: راه آب» با ادامه فروش جهانی خود توانست جایگاه پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما را از آن خود کند. دومین فیلم «آواتار» در ادامه فروش جهانی‌اش با رسیدن به رقم فروش ۲.۰۵۴۷ میلیارد دلار توانست فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» را هم پشت سر بگذارد و به پنجمین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000