«آواتار: راه آب» تا کنون چند میلیون دلار فروخته؟

«آواتار: راه آب» تا کنون چند میلیون دلار فروخته؟

مهر نوشت: «آواتار: راه آب» با ادامه فروش جهانی خود توانست جایگاه پنجمین فیلم پرفروش تاریخ سینما را از آن خود کند.

دومین فیلم «آواتار» در ادامه فروش جهانی‌اش با رسیدن به رقم فروش ۲.۰۵۴۷ میلیارد دلار توانست فیلم «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» را هم پشت سر بگذارد و به پنجمین فیلم پرفروش تاریخ بدل شود.

فیلم دیزنی / قرن بیستم روز چهارشنبه با فروش ۸.۸ میلیون دلار توانست از رقم فروش ۲.۰۵۲ میلیارد دلار «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» مارول جلو بزند.

این فیلم اکنون در سطح بین‌المللی ۱.۴۵۱ میلیارد دلار فروخته و چهارمین فیلم پرفروش تاریخ در خارج از آمریکاست و با فروش ۶۰۳.۴ میلیون دلار در داخل آمریکا در رتبه ۱۳ پرفروش‌ترین فیلم‌های آمریکا جای دارد. این امر نشان می‌دهد استقبال آمریکایی‌ها از این فیلم در سطح دیگر نقاط جهان نبوده است.

چین با پرداخت ۲۳۲.۸ میلیون دلار برای تماشای این فیلم بیشترین استقبال را از «آواتار: راه آب» در سطح بین‌المللی کرده است و پس از آن فرانسه با ۱۳۲.۲ میلیون دلار، آلمان با ۱۱۸.۵ میلیون دلار، کره جنوبی با ۱۰۰.۷ میلیون دلار و بریتانیا با ۸۲.۸ میلیون دلار جای دارند.

اگر «آواتار ۲» بتواند همچنان فروش خودش را افزایش دهد فیلم بعدی که از سر راهش برمی‌دارد «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» است که ۲.۰۷۱ میلیارد دلار فروش کرده و عنوان چهارمین فیلم پرفروش تاریخ را در اختیار دارد.

۵۷۲۴۵

پست بعدی

کروز در رتبه ۵۵ پانصد شرکت برتر ایران قرار گرفت

ج ژانویه 27 , 2023
کد خبر: 593833 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۷ ۱۵:۵۷:۲۴ اعتمادآنلاین | شرکت کروز پنجاه و پنجمین شرکت برتر ایران در بیست و پنجمین ارزیابی پانصد شرکت برتر شد. شرکرت صنایع تولیدی کروز در بخش قطعات خودرو رتبه اول را در بین شرکت های قطعاتی از آن خود کرد. این شرکت در گروه وسایل […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000