تصادف مینی بوس با اتوبوس در تبریز ۱۳ مصدوم برجای گذاشت

تصادف مینی بوس با اتوبوس در تبریز ۱۳ مصدوم برجای گذاشت

تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: صبح چهارشنبه در اثر برخورد مینی بوس با اتوبوس در جاده قدیم تبریز تهران ۱۳ تن مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا ظهر چهارشنبه ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صبح امروز در جاده قدیم تبریز به تهران بعد از کندرود در اثر برخورد مینی بوس و اتوبوس ۱۳ تن مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله پنج اکیپ اورژانس، به محل حادثه اعزام شدند و به بررسی وضعیت مصدومین پرداختند و در این مأموریت ۵ آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند.

شادی نیا افزود: در این حادثه سرنشینان توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان‌های امام سجاد و امام رضا انتقال داده شدند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی خاطر نشان شد؛ ۱۲ تن از مصدومان در بیمارستان امام سجاد و امام رضا انتقال و یک مصدوم توسط تکنسین‌های اورژانس در محل سرپایی مداوا شد.

کد خبر 5691991

پست بعدی

پرویز پرستویی و ترانه علیدوستی به شبکه نمایش خانگی می‌آیند

چ ژانویه 25 , 2023
دو فیلم «مطرب» ساخته مصطفی کیایی و «مادر قلب اتمی» از ساخته های علی احمدزاده به محصولات ایرانی عرضه‌شده در پلتفرم «فیلم‌نت» اضافه شدند. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «مطرب» محصول سال ۱۳۹۸ است و پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی و عایشه‌گل جوشکن از بازیگران آن محسوب می‌شوند.این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000