آمریکایی‌ها در دوران بایدن و پلوسی قیمت‌های بالای بنزین را تجربه کردند

آمریکایی‌ها در دوران بایدن و پلوسی قیمت‌های بالای بنزین را تجربه کردند کد خبر: 593373 | ۱۴۰۱/۱۱/۰۴ ۲۲:۲۴:۱۰ اعتمادآنلاین |

کارین ژان پی یر سخنگوی کاخ سفید جمهوریخواهان را به برنامه‌ریزی برای افزایش قیمت بنزین از طریق تصویب لایحه جدید متهم می کند.

به گزارش ایرنا، وی همچنین مدعی شد رئیس جمهور آمریکا در دو سال گذشته تمام تلاش خود را انجام داده تا قیمت بنزین را برای خانواده های آمریکایی کاهش دهد.

اظهارات سخنگوی کاخ سفید به طور گسترده ای توسط جمهوریخواهان مورد انتقاد قرار گرفت. اومری کرن مشاور تد کروز در با طعنه گفت: اشتباه لفظی سخنگوی کاخ سفید.

تیم گراهام سردبیر "نیوز باستر" نیز به کنایه گفت: حقیقت یابان مستقل بار دیگر در خواب هستند؟

مت وسپا، تحلیلگر ارشد "تون هال دات کام" نیز افزود: باورم نمی شود او چنین حرفی گفت. رئیس شما ماه‌هاست که از ما در پمپ بنزین با قیمت های بالا استقبال می کند.

چاد گیل‌مارتین معاون کوین مک کارتی نیز گفت: آمریکایی‌ها در دوران بایدن و پلوسی قیمت‌های بالای بنزین را تجربه کردند.

وی افزود: لایحه جمهوری‌خواهان مجلس این هفته تولید بیشتر انرژی آمریکا را ترویج می‌کند. حدس می‌زنم بایدن ترجیح می‌دهد برای نفت به خارج از کشور التماس کند.

پست بعدی

مالیات سیگار به جای وزارت بهداشت کجا می رود؟

س ژانویه 24 , 2023
ایسنا نوشت: رئیس انجمن تولیدکننـدگان، صادرکنندگان و واردکنندگان محصولات دخانی با بیان اینکه در حال حاضر کل وجوهی که صنعت پرداخت می‌کند به جای اینکه در اختیار وزارت بهداشت و ورزش و جوانان قرار گیرد، به بخش وزارت کشور پرداخت می‌شود، تاکید کرد مالیات نخی به ضرر تولیدکننده داخلی با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000