یک هنرمند دیگر به خاک سپرده شد/ عکس

یک هنرمند دیگر به خاک سپرده شد/ عکس

ایسنا نوشت: مراسم تشییع و خاکسپاری شهروز ملک‌آرایی، پیشکسوت عرصه دوبله، صبح امروز (دوم بهمن) در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار شد.

مراسم تشییع شهروز ملک‌آرایی صبح یکشنبه (دوم بهمن) با حضور اهالی دوبله و پیشکسوتان این عرصه برگزار شد.

علی همت مومیوند، منوچهر والی‌زاده، سعید شیخ‌زاده، اکبر منانی، تورج نصر و بسیاری از اهالی دوبله در این مراسم شرکت کردند.

مجلس ترحیم این هنرمند عرصه دوبله نیز روز سه شنبه (چهارم بهمن)، از ساعت ۱۵ الی ۱۶ و ۳۰ دقیقه بعد از ظهر در مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

شهروز ملک آرایی پیشکسوت عرصه دوبله شامگاه پنجشنبه (۲۹ دی) در بیمارستان درگذشت.

شهروز مُلک‌آرایی متولد ۱۳۲۰ در ملایر بود. این دوبلور باسابقه، تحصیلات ابتدایی و راهنمایی خود را در تهران به اتمام رساند. پس از مدتی به اسماعیل مهرتاش جهت حضور در فعالیت های فرهنگی و هنری جامعۀ تئاتر باربد معرفی شد. در آنجا ابتدا رشته آواز و سپس بازیگری تئاتر را در پیش گرفت. از نقش گویی‌های برجسته و محبوب وی می‌توان از شخصیت کاپیتان لینچ در کارتون ماجراهای گالیور، جان کوچولو در رابین هود و آقای ووپی در کارتون تنسی تاکسیدو نام برد.

یک هنرمند دیگر به خاک سپرده شد/ عکس

۵۷۲۴۵

پست بعدی

گوشت وارداتی نیامد

ی ژانویه 22 , 2023
صدا و سیما نوشت:مدیر بهره برداری سازمان میادین میوه و تره بار تهران گفت: با وجود قرار قبلی با مسئولان جهاد کشاورزی، تا امروز هیچ گوشت گرم وارداتی به میادین میوه و تره بار تهران عرضه نشده است. مقدسی افزود: از چند روز پیش ۱۹۶ مرکز این سازمان شامل ۲۲ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000