آیت‌الله وحید خراسانی: اقامه عزای سیدالشهدا(ع) نباید تعطیل شود

مرجع تقلید شیعیان گفت: شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام و خصوصاً اقامه‌ عزای حضرت سید الشهداء علیه‌السلام، نباید تعطیل شود، ولیکن با رعایت جهات بهداشتی و آنچه متخصصین امر توصیه می‌کنند.

آیت‌الله وحید خراسانی مرجع تقلید شیعیان در پاسخ به سؤالی نظر خود را درباره برگزاری مراسم عزای سیدالشهدا(ع) در ماه محرم در ایام کرونایی بیان کردند که سؤال و پاسخ این مرجع تقلید به این شرح است:

سؤال

حضور محترم حضرت آیه الله العظمی وحید خراسانی دام ظلّه:

وظیفه ما در ایام محرم‌الحرام نسبت به اقامه عزا حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و سایر مناسبات اهل‌بیت علیهم‌السلام باوجوداین بیماری (کرونا) چیست؟

پاسخ معظم له:

شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام و خصوصاً اقامه‌ عزای حضرت سید الشهداء علیه‌السلام، نباید تعطیل شود، ولیکن با رعایت جهات بهداشتی و آنچه متخصصین امر توصیه می‌کنند.

منبع: تسنیم

آیت الله وحید خراسانی
محرم
ویروس کرونا

پست بعدی

برادرکُشی مقابل چشمان مادر در کرج

س آگوست 4 , 2020
پسر جوان که مقابل چشم مادرش برادر خود را با ضربه چاقوی آشپزخانه کشته بود انگیزه خود را از این جنایت اعتیاد برادرش عنوان کرد. اوایل هفته گذشته مأموران پلیس از وقوع قتلی در یکی از خانه‌های منطقه شاهین ویلای کرج با خبر شدند. مأموران با حضور در محل با […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000