با دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که تا به حال به سینما نرفته، آشنا شوید؛ با تیرکمان به پای زنان بی‌حجاب می‌زدم!

با دبیر جدید شورای عالی انقلاب فرهنگی که تا به حال به سینما نرفته، آشنا شوید؛ با تیرکمان به پای زنان بی‌حجاب می‌زدم! کد خبر: 591229 | ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ ۱۳:۳۲:۱۵ اعتمادآنلاین |

عبدالحسین خسروپناه به سمت دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد.

به گزارش همشهری آنلاین، وی سابقه ریاست انجمن حکمت و فلسفه را نیز در کارنامه دارند. بخشی از مصاحبه وی با خبرگزاری فارس در سال‌های پیش می‌خوانید:

  • چون (در زمان شاه) پدرم اجازه نمی‌داد به سینما برویم بنده تاکنون به سینما نرفته‌ام! بعضی وقتها از بنده درخواست می‌شود برخی از فیلم‌ها را ببینم و نظر دهم، به آنها می‌گویم فیلم‌ها را بیاورید اینجا. به فرزندانم هم توصیه نمی‌کنم به سینما بروند.
  • قبل از انقلاب وقتی در مغازه پدرم خانم‌های بی‌حجاب می‌آمدند من از بالکن مغازه با تیرکمان به پاهای خانم‌های بدحجاب می‌زدم که چرا پالُخت بیرون آمده‌اند. پدرم نسبت به حجاب حساس بود اما گفت اگر ضربه‌ای بخورند شرعا ضامن هستی و از این رو تیروکمان را گذاشتم کنار و روی آن‌ها آب می‌ریختم.

پست بعدی

ببینید | صحبت‌های جدید رئیسی درباره قطار پیشرفت کشور: این آرزو را به گور خواهند برد که...

پ ژانویه 12 , 2023
رئیس جمهور در دیدار با مردم یزد گفت: عده‌ای می‌خواهند قطار حرکت کشور را کُند کنند اما این آرزو را به گور خواهند برد./خبرفوری دریافت 4 MB ۲۶۲۲۶۳

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000