کلاهبرداری از 70 نفر پای دستگاه خودپرداز

اعتمادآنلاین|

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 کلاهبردار که بهانه انجام امور بانکی، از افراد مسن و نوجوانان کلاهبرداری می‌کردند، خبرداد و گفت: متهمان به 70 فقره کلاهبرداری اعتراف کردند.

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه سید قاسم موسوی‌فر گفت: هفدهم مهرماه سال گذشته چند پرونده مشابه با موضوع کلاهبرداری به شیوه تعویض و ربایش کارت‌های عابر بانک از شهروندان، در اختیار دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پایگاه ششم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی عنوان کرد: چکیده پرونده‌ها حاکی از آن بود تعدادی از شهروندان که اغلب مسن و یا نوجوان هستند برای انجام امور بانکی به دستگاه ATM بانک مراجعه و ولی بخاطر نداشتن تبحر کافی، فردی جوان در استفاده از دستگاه خودپرداز آنان را کمک می‌کند ولی بعد از مدتی متوجه می‌شوند که مبالغی از حسابشان کسر شده و کارت دریافتی از این فرد جوان، کارت خودشان نبوده و کارت دریافتی مشابه و سوخته است.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در این راستا از شاکیان مجددا دعوت و اظهارات آنان بصورت دقیق واکاوی شد. سپس با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم هویت متهم به اسم مرتضی شناسایی شد که با هماهنگی‌های قضائی متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و برای انجام تحقیقات به پایگاه ششم پلیس آگاهی منتقل شد.

سرهنگ کارآگاه موسوی فر افزود: در تحقیقات صورت گرفته متهم ضمن همدست خود را به اسم فرید معرفی کرد و در ادامه، متهم متواری نیز دستگیر شد. سپس متهمان به 70 فقره کلاهبرداری با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران در پایان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 4 میلیارد ریال اعلام کردند گفت: کلیه مالباختگان شناسایی و متهمان با دستور قضائی روانه زندان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

زمین‌لرزه قوی در هرمزگان

د سپتامبر 5 , 2022
هرمزگان لرزید.

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000