حمایت قاطع سرمربی منچستریونایتد از رونالدو

اعتمادآنلاین|

اریک تن هاگ در نشست خبری خود در خصوص آینده رونالدو صحبت کرد و قاطعانه گفت که کریستیانو در برنامه‌اش حضور دارد.

به گزارش فارس، چند هفته‌ای است موضوع ترک رونالدو از منچستریونایتد به تیتر رسانه‌ها بدل شده و مشخص نیست که این فوق ستاره به کدام تیم خواهد رفت.

پیشتر گفته شده بود که از یک طرف رونالدو خواهان پیوستن به تیمی حاضر در لیگ قهرمانان اروپاست و از طرف منچستریونایتد علاقه‌مند به حضور او نیست که تن هاگ حرفی مخالف آن را زد.

سرمربی تازه وارد منچستریونایتد گفت: من برنامه ریزی این فصل را با حضور رونالدو انجام داده‌ام. حرفم در خصوص رونالدو همین است. او در برنامه ماست و منتظرم تا با او کار کنم. رونالدو اکنون به دلیل شخصی در کنار ما نیست.

سرمربی منچستریونایتد شدیدا از او حمایت کرد و باید دید کریستیانو چه آینده‌ای برای خود ترسیم خواهد کرد. برخی معتقدند که رونالدو هنوز نتوانسته با توجه به دستمزد و سن و سالش، تیمی را برای خود پیدا کند و شاید در اولدترافورد ماندنی شود.

پست بعدی

درودگر: خودم دیدم ماجدی برای انتخابات ثبت نام کرد

د جولای 11 , 2022
اعتمادآنلاین| عضو هیات رییسه سازمان لیگ می‌گوید چه اشکالی دارد آقای تاج ثبت نام کند؟ باید اجازه دهند انتخابات فدراسیون در یک فضای آزاد برگزار شود. به گزارش ایسنا، صادق درودگر درباره حضورش در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: آقای ماجدی از من خواست برای نایب رییس دوم ثبت نام کنم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000