مالک سیتی متهم به دورزدن تحریم‌ها شد

اعتمادآنلاین|

شیخ منصور، مالک اماراتی باشگاه منچسترسیتی در تحقیقات وزارت امور خارجه انگلیس به‌دلیل کمک احتمالی به رومان آبراموویچ، مالک پیشین چلسی و دیگر تجار میلیاردر روسی برای دور زدن تحریم‌ها متهم شده است.

به گزارش تسنیم، وکلای دادگستری انگلیس درخواستی به وزارت امور خارجه برای بررسی نقش شیخ منصور در تسهیل فرار روس‌ها از تحریم‌ها ارائه کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، تجار بلندپایه روسیه اغلب برای کمک به شیخ منصور برای انتقال کالاهای لوکس به امارات مراجعه می‌کنند. در نامه ارسالی به جیمز کلورلی، وزیر امور خارجه انگلیس از وی خواسته شده است بررسی کند آیا شیخ منصور مرتکب تخلف شده است و باید شخص او تحریم شود یا خیر.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

همه دانشجویان بازداشتی آزاد شده‌اند

ش اکتبر 8 , 2022
اعتمادآنلاین| دانشگاه شهید بهشتی اعلام کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط مسئولان دانشگاه از طریق مراجع مسئول، کلیه دانشجویان دانشگاه که در طول دو هفته گذشته بازداشت شده بودند، آزاد شده اند. به گزارش جماران، روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه شهید بهشتی طی اطلاعیه ای اعلام کرد: در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000