وزیر کشور: با تمام توان، پلیس را در انجام ماموریت‌هایش یاری می‌کنیم

وزیر کشور: با تمام توان، پلیس را در انجام ماموریت‌هایش یاری می‌کنیم

ایسنا نوشت : وحیدی امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی کل کشور که در ستاد مرکزی فراجا برگزار شد، با تشکر از خدمات پلیس در سه ماه و نیم اخیر، گفت: دولت حامی و پشتیبان پلیس است و با تمام توان پلیس را در انجام ماموریت‌هایش یاری می‌کند.

وزیر کشور اعلام کرد که دولت حامی و پشتیبان پلیس است. احمد وحیدی امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی کل کشور که در ستاد مرکزی فراجا برگزار شد، با تشکر از خدمات پلیس در سه ماه و نیم اخیر، گفت: حقیقتا از خدمات پلیس تشکر می‌کنیم، جانفشانی‌ و تلاش‌های برادرانمان در این نیرو در این ایام را فراموش نمی‌کنیم.

وزیر کشور در خاتمه بر این نکته نیز تاکید کرد که دولت حامی و پشتیبان پلیس است و با تمام توان پلیس را در انجام ماموریت‌هایش یاری می‌کند.

امروز طی مراسمی با حضور مسئولان لشکری و کشوری ، سردار رادان به عنوان فرماندهی انتظامی کل کشور فعالیت خود را آغاز کرد و با اهدای لوح نیز از سردار اشتری فرمانده سابق فراجا نیز تقدیر شد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

تزریق دُز یادآور واکسن کرونا برای اسکان در خوابگاه‌های دانشگاه تهران اجباری شد

د ژانویه 9 , 2023
کد خبر: 590837 | ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ ۱۹:۰۲:۰۹ اعتمادآنلاین | در اطلاعیه روز دوشنبه مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران آمده است: «دانشجویان برای اسکان در خوابگاه، در ترم دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ملزم به تزریق دوز یادآور واکسن کرونا هستند. به گزارش ایرنا، به نقل از دانشگاه تهران، در این اطلاعیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000