حتی اگر هاشمی زنده بود هم از همکاری او استفاده نمی‌شد

حتی اگر هاشمی زنده بود هم از همکاری او استفاده نمی‌شد کد خبر: 590349 | ۱۴۰۱/۱۰/۱۷ ۱۸:۲۰:۰۳ اعتمادآنلاین |

روزنامه جمهوری اسلامی از حسین مرعشی پرسیده اگر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی زنده بود با بحران به وجود آمده چه برخوردی می‌کرد و او در پاسخ گفته با توجه به رفتار نظام در عدم نیاز به شخصیت‌ها و نهادهای واسط، حتی اگر هاشمی درقید حیات بود هم از همکاری او استفاده نمی‌شد.

به گزارش جمهوری اسلامی، حسین مرعشی گفت: متاسفانه در جمهوری اسلامی ایران، هیچ احساس نیازی به شخصیت‌ها و نهادهای واسط وجود ندارد. فرض مسئولان نظام این بوده و هست که اوضاع کشور همواره عادی بوده و مسئولان در قامت امام و مردم در نقش امت تابع ظاهر می‌شوند. هیچ نارضایتی و تمردی هم ازسوی امت متصور نبوده و توطئه دشمن تلقی می‌گردد. روش نظام جمهوری اسلامی ایران ساده فرض کردن معادلات پیچیده سیاسی و اجتمای امروز است. با این عدم نیازی که در نظام وجود دارد حتی اگر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هم در قید حیات بودند از همکاری و کمک‌های فوق‌العاده و موثر ایشان استفاده نمی‌شد. کما اینکه در سال 88 به ایشان و آخرین خطبه نماز جمعه ایشان هیچ اعتنائی نشد.

پست بعدی

دولت آقای رئیسی برای اجرای منویات رهبری توانایی کمی دارد، اما انگیزه اش بیشتر است/ موافق و مخالف به آقای رئیسی انتقاد می کنند

ش ژانویه 7 , 2023
ناصر ایمانی به خبرآنلاین گفت: من معتقدم دولت رئیسی نه راهبردهای اقتصادی مشخص شده که همه بتوانند بدانند و اظهار نظر کنند و نه کارگزاران مناسب برای رهبری و اجرای سیاست های اقتصادی خود دارد. جواد مرشدی: اصولگرایان تندرو معتقدند دولت آقای رئیسی خلاف دولت روحانی،براساس منویات رهبری حرکت می […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000