دروس حوزه‌های علمیه تعطیل شد / تجمع طلاب و مردم قم در «پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی»

دروس حوزه‌های علمیه تعطیل شد / تجمع طلاب و مردم قم در «پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی»

تسنیم نوشت: تجمع طلاب و مردم قم در پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی یکشنبه ۱۸ دی‌ماه در حرم حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار می‌شود و به همین دلیل دروس حوزه‌های علمیه تعطیل شد.

به‌منظور دفاع از کیان اسلام و ارزش‌های الهی، مرجعیت و به‌ویژه مقام منیع ولایت، در پاسخ به اهانت نشریه هتاک فرانسوی و با توجه به آزردگی خاطر شدید آزادگان جهان، مطالبه و خیزش امت اسلامی و مردم شریف قم، تجمعی در قم برگزار می‌شود.

این تجمع مصوبه و فراخوان جامعه مدرسین و شورای‌عالی حوزه‌های علمیه است که با مشارکت نهادهای عالی حوزوی و تشکل‌های مردمی و سایر مراکز فرهنگی ملی و بین‌المللی دنبال می‌شود.

مردم انقلابی قم فردا یکشنبه ۱۸ دی‌ماه ساعت ۱۰ صبح در میدان آستانه آستان حضرت فاطمه معصومه(س) گرد هم می‌آیند و بدین منظور دروس حوزه‌های علمیه از ساعت ۱۰ صبح فردا تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

اوضاع سینما روبه نابودی است/زیرساخت نداریم/ هدف سازمان سینمایی حذف فیلمسازان مستقل است

ش ژانویه 7 , 2023
عباس رافعی و صوفیا نصراللهی، هر دو معتقدند که با وجود به صدا درآمدن زنگ هشدار بازگشت کرونا به کشور، ما هیچ زیرساختی برای اکران فیلم‌ها در ایام کرونا و در سینماها نداریم و اگر این رویه اصلاح نشود، قطعا سینماها نابود می‌شوند. مهسا بهادری: «چو فردا شود فکر فردا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000