حمله «فارس» به حمایت الیاس حضرتی از دبیر سیاسی بازداشت‌شده روزنامه خود

 حمله «فارس» به حمایت الیاس حضرتی از دبیر سیاسی بازداشت‌شده روزنامه خود

فارس نوشت: «الیاس حضرتی» مدیرمسئول روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان «صدای همکارمان هستیم» نوشت:«یکی از شریف‌ترین این روزنامه‌نگاران آقای مهدی بیک بود که در این مدت تلاش کرد، صدای محرومان جامعه را به گوش مسوولان برساند.»

آقای الیاس حضرتی باید به این سوال پاسخ دهد که چرا اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه های دشمن، از بازداشت خبرنگار روزنامه تحت مدیریت وی اینقدر عصبانی و پریشان هستند؟!

آقای الیاس حضرتی! چرا هم شما ناراحتید و هم اینترنشنال؟!

روز گذشته اعلام شد که مهدی بیک‌اوغلی، خبرنگار روزنامه اعتماد بازداشت شده است. پس از انتشار این خبر، ۲ طیف به آن اعتراض کردند؛ یکی رسانه های اصلاح طلب در داخل و دیگری رسانه های معاند و از جمله بی بی سی فارسی و اینترنشنال سعودی.

در همین رابطه اینترنشنال در مطلبی نوشت:«براساس گزارش ها، مهدی بیک دبیر سرویس سیاسی روزنامه اعتماد که گزارش های متعددی را درباره وضعیت بازداشت شدگان و معترضان محکوم به اعدام در این روزنامه منتشر کرده بود، پنجشنبه بازداشت شده است.»

 آقای الیاس حضرتی؛ چرا هم شما ناراحتید و هم اینترنشنال؟!

همچنین بی بی سی فارسی در مطلبی نوشت:«یکی از بزنگاه‌های آغازین اعتراضات سراسری اخیر ایران با اطلاع‌رسانی روزنامه‌نگاران داخلی از وضعیت مهسا امینی در بیمارستان و گزارش از خاکسپاری وی بود و همین امر آنها را در تیررس شدیدترین برخوردها در بیش از ۱۰۰ روز گذشته قرار داده است. در ادامه این دستگیری‌ها و در آخرین مورد مهدی بیک، دبیر سرویس سیاسی روزنامه اعتماد بازداشت شده است.»

این رسانه ضدایرانی با اعتراض نسبت به بازداشت خبرنگاران رسانه های اصلاح طلب نوشت:«با وجود همه محدودیت‌ها و تهدیدها روزنامه‌نگاران مستقل در ایران همچنان برای انجام وظیفه اصلی‌شان که اطلاع رسانی بدون سانسور است تلاش می‌کنند.»

بی بی سی فارسی در ادامه نوشت:«مهدی بیک از معدود روزنامه‌نگارانی بود که با وجود فشارهای فزاینده دستگاه‌های امنیتی اقدام به اطلاع رسانی و گزارش‌دهی در خصوص وضعیت دستگیرشدگان و محکوم شدگان اعتراضات اخیر داشت.»

نوع واکنش رسانه هایی از جمله بی بی سی فارسی و اینترنشنال، این سوال را در افکارعمومی ایجاد کرد که چرا این رسانه ها که در دشمنی با مردم ایران از هیچ اقدامی دریغ نمی کنند، از بازداشت این افراد عصبانی و ناراحت هستند؟! پاسخ را باید در عملکرد این به اصطلاح خبرنگاران و رسانه های اصلاح طلب جستجو کرد.

 آقای الیاس حضرتی؛ چرا هم شما ناراحتید و هم اینترنشنال؟!

 آقای الیاس حضرتی؛ چرا هم شما ناراحتید و هم اینترنشنال؟!

واقعیت این است که خروجی عملکرد برخی خبرنگاران رسانه های اصلاح طلب، دقیقا همراستا با پروژه رسانه ای و عملیات روانی دشمن است. چه آنکه در ماههای گذشته برخی خبرنگاران اصلاح طلب که دوره عملیات روانی سازمان جاسوسی آمریکا شرکت کرده بودند، بازداشت شدند.

با اینحال مدیران رسانه های اصلاح طلب با انکار این همصدایی و با سرپوش گذاشتتن بر عملکرد «دشمن شادکن» خود، مدعی هستند که رسانه های معاند از بازداشت خبرنگاران اصلاح طلب خوشحال هستند.

در همین رابطه «الیاس حضرتی» مدیرمسئول روزنامه اعتماد در یادداشتی با عنوان «صدای همکارمان هستیم» نوشت:«یکی از شریف‌ترین این روزنامه‌نگاران آقای مهدی بیک بود که در این مدت تلاش کرد، صدای محرومان جامعه را به گوش مسوولان برساند.»

وی در ادامه نوشت:«در همه ۲۰ سال، رویکرد «اعتماد» بر سه استراتژی مشخص استوار بوده است: رویکرد اصلاحی به امور و مرزبندی جدی با جریان برانداز، نقد دولت‌ها و نهادهای مسوول در کشور و حفظ تمامیت ارضی کشور و مرزبندی جدی با تجزیه‌طلبان.»

 آقای الیاس حضرتی؛ چرا هم شما ناراحتید و هم اینترنشنال؟!

«عباس عبدی» فعال سیاسی اصلاح طلب نیز در یادداشتی در روزنامه اعتماد با عنوان «چرا بازداشت؟» نوشت:«تردیدی وجود ندارد که هیچ‌کس به اندازه متولیان رسانه‌های فرامرزی از این اتفاق خوشحال نمی‌شوند، چون بیشترین و شاید تنهاترین سودبرنده آنان هستند.»

آقای الیاس حضرتی باید به این سوال پاسخ دهد که چرا اینترنشنال و بی بی سی و صدای آمریکا و دیگر رسانه های دشمن از بازداشت خبرنگار روزنامه تحت مدیریت وی اینقدر عصبانی و پریشان هستند؟!

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی چه قدر است؟

ش ژانویه 7 , 2023
فارس نوشت: محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ناترازی در بودجه و نظام بانکی کشور را دلیل اصلی تورم در اقتصاد کشور دانست و گفت: در حال حاضر حدود ۳۶۰ هزار میلیارد تومان بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی است که نقش مهمی در افزایش پایه پولی و رشد […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000