پیام آیت‌الله نوری همدانی در پی «اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبری و مرجعیت شیعه»

پیام آیت‌الله نوری همدانی در پی «اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبری و مرجعیت شیعه»

ایسنا نوشت :یکی از مراجع تقلید شیعه در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبری و مرجعیت شیعه در بیانیه‌ای نوشت: حلقه نامبارک آمریکا و سعودی و رژیم صهیونیستی و نوکرانشان همچون فرانسه بدانند با توهین و جسارت راه به جایی نخواهند برد بلکه ملت‌ها را بیدارتر و در مقابله با استکبار آنها را مصمم‌تر می‌نماید.

پیام آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبری و مرجعیت شیعه به این شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

با کمال تأسف در کشوری که ادعای آزادی و تمدن دارد بی‌شرمانه‌ترین اعمال را در طی این سال‌های اخیر انجام داده و پیوسته به باورهای پاک ملت‌ها توهین می‌کند و جسارت به مقدسات مسلمانان را در پیش گرفته است .

تردیدی نیست که اهانت‌های گذشته با ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و اخیراً هم به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی‌شان بوده است.

اما این حلقه نامبارک آمریکا و سعودی و صهیونیستی و نوکرانشان همچون فرانسه بدانند که با توهین و جسارت کار به جایی نخواهند برد بلکه ملت‌ها را بیدارتر و در مقابله با استکبار آن‌ها مصمم‌تر می‌نماید.

اینجانب اهانت این مجله را محکوم نموده و از سازمان‌های بین‌المللی جهان اسلام می‌خواهم موضوع را به طور جدی پیگیری نمایند.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

۲۰ هزار نفر در ۱۰ روز به تماشای «جان فدا» نشستند

ی ژانویه 8 , 2023
نمایش بزرگ میدانی «جان فدا» طی ۱۰ روز میزبان ۲۰ هزار نفر از مخاطبان بوده است. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این نمایش که سیری در زندگانی پر برکت مرد خستگی ناپذیر میدان‌های جهاد، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، از ۸ دی ماه کار خود را آغاز کرد و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000