رئیس قوه قضاییه به سردار رادان پیام داد

رئیس قوه قضاییه به سردار رادان پیام داد

میزان نوشت : ​اژه ای در پیامی انتصاب احمدرضا رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ احمدرضا رادان

انتصاب جنابعالی به سمتفرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیقات روزافزون شما را در انجام این مسئولیت خطیر و برآوردن توصیه های مقام معظم رهبری ،فرماندهی کل قوا را در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم.

بدون تردید تعهد و شایستگی و سوابق شما، در برنامه‌ریزی منسجم و ابتکارعمل لازم برای تحکیم امنیت در ابعاد مختلف و بهبود خدمات انتظامی، مؤثر و نافذ خواهد بود.

دستگاه قضایی نیز بواسطه کثرت حوزه‌های کاری مشترک با فراجا، آمادگی کاملی برای ارتقاء هرگونه همکاری با مجموعه انتظامی کشور در حوزه‌ها و ابعاد مختلف در راستای عمل به مسئولیت‌های قانونی و تحکیم امنیت و آسایش مردم، دارد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

پست بعدی

توصیه آخوندی به «ایرانیان عزیز» و «آقای جمهوری اسلامی» / مراقب «دام هفته‌نامه هزل‌نویس شارلی‌ابدو» باشید

ش ژانویه 7 , 2023
جماران به نقل از کانال تلگرامی عباس آخوندی، نوشت: این مطبوعه‌ای است که پایبند اخلاق روزنامه‌نگاری نیست و هر از چند گاهی با طرح کاریکاتورهای تحریک‌آمیز موجب تنفر و خشونت میان پیروان ادیان و گرایش‌های سیاسی مختلف در جهان می‌شود. راهکار گذشت بزرگوارانه از کنار آن است. پاسخ به آن […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000