پیام مقام بلندپایه ارتش به پزشکان

پیام مقام بلندپایه ارتش به پزشکان

فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی ضمن تبریک روز پزشک نوشت: اینک جامعه پزشکی فرماندهی جنگی نابرابر و نوظهور در خط مقدمی که نفس های هموطنان شریف و دردمندمان در تیر رس ویروسی حقیر و خطیر است را به عهده گرفته است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، در متن پیام امیرسرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به مناسبت روز پزشک و سالروز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا آمده است: افزون بر دو سال است که ویروس درمان گریز کرونا، در کنار دردها و مصائبی که رقم زده، نام کادر درمان بویژه پزشکان ایثارگری که به فداکاری هویت تازه‌ای بخشیده اند را بیش از پیش زنده کرده است.

در ادامه این پیام آمده است: به‌دور از مبالغه، اینک جامعه پزشکی فرماندهی جنگی نابرابر و نوظهور در خط مقدمی که نفس های هموطنان شریف و دردمندمان در تیر رس ویروسی حقیر و خطیر است را به عهده گرفته و در میدان و معرکه مواجهه مستقیم با بیماری، نقش آفرینی می کند.

فرمانده نیروی هوایی در پیام خود آورده است: در این میان کارنامه رشادت شما همکاران پزشکم به اعتبار شهادت تعدادی از همرزمان آبرومندتان که در راه درمان بیماران خویش در جوار رحمت الهی سکنی گزیدند، شکوهمندتر از پیش می‌در خشد، بی‌گمان به بعد از انفاس قدسی آن جان های طاهر، این آزمون دشوار به زودی با سربلندی کار درمان به سرانجام خواهد رسید.

وی در این پیام تاکید کرد: اگر چه این سپاس گزاری توام با تبریک روز پزشک، همسنگ ایثار و فداکاری شما نیست، لیکن واژه ها را برای ابراز ارادت قلبی خود و ابلاغ پیام قدر شناسی آحاد کارکنان و خانواده‌های ایشان به شهادت گرفته و با همه وجود، فروتنانه از تحریر درس عزت و غیرت و وفاداری با قلم و قدم مقاومت و پایمردی تان تشکر نموده و از درگاه خداوند عزو جل، سلامت و سعادت شما را مسئلت می‌نمایم.

27215

پست بعدی

ساداتی‌نژاد دغدغه کشاورزان و دامداران را دارد

د آگوست 23 , 2021
رحمت الله نوروزی، نماینده مردم علی آباد در موافقت با ساداتی نژاد گفت: امروز همه تشکل های بخش کشاورزی و بدنه وزارت جهاد کشاورزی در سراسر کشور و تمام خطه های دارای کشاورزی مانند گیلان، مازندران، گلستان و… از انتخاب هوشمندانه دکتر ساداتی نژاد بسیار خرسند و راضی هستند، چرا […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000