«اعتصاب غذای محمد مهدی کرمی از محکومان پرونده شهادت روح‌الله عجمیان»، تکذیب شد

«اعتصاب غذای محمد مهدی کرمی از محکومان پرونده شهادت روح‌الله عجمیان»، تکذیب شد

میزان نوشت: اعتصاب غذای محمد مهدی کرمی یکی از محکومان پرونده شهادت مظلومانه سیدروح‌الله عجمیان صحت ندارد.

در پی انتشار خبری مبنی بر اعتصاب غذای محمد مهدی کرمی یکی از محکومان پرونده شهادت مظلومانه سیدروح‌الله عجمیان در برخی از رسانه‌ها پیگیری‌ها از زندان نشان می‌دهد این خبر صحت ندارد ، اعتصاب غذایی انجام نشده است و فضا سازی‌ها در خصوص این محکوم درست نیست.

محمدمهدی کرمی محکوم پرونده شهادت شهید عجمیان که به ضربات متعدد به پیکر روح الله عجمیان در دادگاه اذعان داشته است به اتهام افساد فی الارض از طریق جرایم‌علیه امنیت کشور، حمله به ماموران بسیجی، اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور به اعدام محکوم و حکم وی در دیوان عالی کشور تایید شده است.

بیشتر بخوانید:

21217

پست بعدی

ابوترابی‌فرد، خطیب جمعه تهران: گاهی از توصیه رهبر انقلاب برای افزایش سرمایه اجتماعی، غفلت می‌شود / سردار سلیمانی گفتند، این دختر بی‌حجاب هم دختر ماست

ج ژانویه 6 , 2023
ایلنا نوشت: خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: باید مراقب سخنان، جملات، توییت‌ها و تحلیل‌هایی که در روزهای انتخابات شنیده می‌شود و بعدا مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرد و برای مردم مطالباتی ایجاد می‌کند که نه تنها برای مردم در کوتاه‌مدت دست یافتنی نیست، بلکه در میان‌مدت هم دست […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000