اقدامات اخیر آمریکا را ناکافی می‌دانیم/ 1 میلیارد دلار از اموال ما که در کره جنوبی است، آزاد می شود

سیاسی/ دولت 6034bc1b67df7_2021-02-23_11-56 سخنگوی دولت گفت: اقدامات اخیر آمریکا در رفع محدودیت‌های دیپلمات‌های ایرانی در ایالات متحده و پس گرفتن ادعای مکانیسم ماشه را ناکافی می‌دانیم.

علی ربیعی صبح امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدئو کنفرانس و مجازی برگزار شد، اظهار کرد: شکست سیاست فشار حداکثری آمریکا نشان داد که هیچ‌کسی با هیچ فشاری نمی‌تواند ملت ایران را تسلیم کند.

وی ادامه داد: امروز آمریکا در معرض آزمون دشواری قرار گرفته است. آزمون این است که آیا کاخ سفید به رأی مردم آمریکا علیه ترامپ تن خواهد داد؟ آیا آمادگی گسست از ترامپ و میراث شوم آن را دارد؟ خروج قلدرمآبانه از برجام یکی از ارکان میراث شوم ترامپ است.

سخنگوی دولت گفت: اقدامات اخیر آمریکا در رفع محدودیت‌های دیپلمات‌های ایرانی در ایالات متحده و پس گرفتن ادعای مکانیسم ماشه را ناکافی می‌دانیم.

این خبر کامل می شود…

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

افخمی و ادعایی عجیب/ عمداً کرونا گرفتم!

س فوریه 23 , 2021
دو مدیر تلویزیونی درباره عکس‌های منتشرشده از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی توضیحاتی ارائه کردند. در روزهای اخیر عکس‌هایی از مراحل تولید سریال «رعد و برق» به کارگردانی بهروز افخمی در فضای مجازی منتشر شد که با حجمی از انتقادات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000