فشار بر اقشار ضعیف و کم برخوردار را به صورت کامل حس می‌کنیم

فشار بر اقشار ضعیف و کم برخوردار را به صورت کامل حس می‌کنیم اعتمادآنلاین |

سیدصولت مرتضوی تحقق حداکثری عدالت اجتماعی را هدف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: فشار بر اقشار ضعیف و کم برخوردار را به صورت کامل حس می‌کنیم ولی باید با تدابیر رئیس جمهور و برنامه‌های دولت ، در راستای کاهش دغدغه‌های اقتصادی این قشر شریف و مقاوم تلاش کرد.

به گزارش تسنیم، وی گفت: هدف از تشکیل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، بیمه کردن زندگی سالمندی و حفظ عزت و کرامت کهنسالان روستایی و عشایری، جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستائیان به شهرها، بالا بردن سطح زندگی روستائیان و عشایر، کاهش اختلاف طبقاتی، جلوگیری از فقر و کاهش دغدغه معیشتی در دوران سالمندی، تأمین امنیت اجتماعی و اقتصادی روستائیان و باز توزیع عادلانه درآمد در جامعه است.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

کشور با این همه قدرت، چرا اغتشاشات را سریع جمع نکرد؟ / سخنگوی سپاه پاسخ داد

پ ژانویه 5 , 2023
فارس نوشت: سردار رمضان شریف گفت: برخی سوال می‌کنند که کشور با این همه قدرت چرا اغتشاشات را سریع جمع نکرد باید به آن‌ها بگوییم که هدف دشمن این است که درگیری شدید در کشور به وجود آید و حمام خون راه بیفتد و این خواسته استکبار است که حکومت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000