عطایی: سعی می‌کنیم خطاها را کم کنیم

اعتمادآنلاین|

سرمربی تیم ملی والیبال ایران از پیروزی مقابل آرژانتین ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی ایران برابر آرژانتین گفت: مسابقه بسیار خوبی بود. در شروع این تورنمنت مهم برابر تیم قدرتمند آرژانتین بازی داشتیم. پیش‌بینی می‌کردیم که رقابت سختی در پیش داشته باشیم و دو تیم با اطلاعات و آگاهی خیلی خوب مقابل هم قرار گرفتند و با برنامه بازی کردند.

وی ادامه داد: خداراشکر می‌کنم که بازیکنانم بازی خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشتند. دو تیم در بخش‌هایی از بازی دچار نوسان شدند. آرژانتین در ست دوم به‌رغم این‌که در امتیازات پیش بود، نتوانست رقابت را حفظ کند و ایران بر بازی مسلط شد. در ست چهارم این اتفاق برای تیم ایران افتاد، کنترل بازی را از دست دادیم و ست را واگذار کردیم.

عطایی با اشاره به کسب امتیاز در ست پنجم به نفع ایران عنوان کرد: خوشبختانه در این ست و در یک بازی پایاپای که شرایط سختی را برای بازیکنان ایجاد کرد، توانستیم کنترل بازی را به دست بگیریم و با پیروزی مسابقه را به پایان رساندیم.

عطایی ضمن تبریک به مردم ادامه داد: سعی می‌کنیم نوسانات را به حداقل برسانیم اما در این سطح مسابقات ممکن است چنین خطاهایی رخ دهد. این وضعیت برای تیم آرژانیتن هم در ست دوم اتفاق افتاد، اما تلاش می‌کنیم خطاها کمتر شود و برای مسابقات سخت پیش رو کم خطاتر و با ثبات بیشتری بازی کنیم.

پست بعدی

اگر تحریم ها برداشته شد، پول ملت را مثل دوره احمدی نژاد خرج نکنید

ی آگوست 28 , 2022
اعتمادآنلاین| روزنامه خراسان نوشت: اگرچه به طور مکرر گفته شده که یکی از دلایل شکست یا احیای برجام گره زدن اقتصاد و معیشت مردم به آن است اما از این واقعیت نباید چشم پوشید که در صورت پایندگی غرب و آمریکا به تعهدات برجامی در عرصه بین المللی گشایش های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000