واکنش یک روزنامه به تیک آبی حساب کاربری رئیسی: آقای رئیسی! از اینستاگرام بیرون بیا

واکنش یک روزنامه به تیک آبی حساب کاربری رئیسی: آقای رئیسی! از اینستاگرام بیرون بیا اعتمادآنلاین |

روزنامه جهان صنعت از فعالیت ابراهیم رییسی در اینستاگرام که دولت او فیلتر شده است انتقاد و تاکید کرد چه کسی و چه نهادی به رییس دولت اجازه داده از امتیاز ویژه برخوردار باشد. این روزنامه از رییسی خواسته از اینستاگرام بیرون بیاید یا راه را برای استفاده همه شهروندان از این شبکه اجتماعی باز کند.

به گزارش جهان صنعت، چند روز پیش خبر رسید صفحه رسمی رئیسی در اینستاگرام «تیک آبی» گرفت که با واکنش شدید کاربران فضای مجازی روبه‌رو شد. اینستاگرام در دولت رئیسی فیلتر شد و بسیاری از کسب‌وکارهای مجازی آسیب اقتصادی دیدند. چه کسی و کدام نهاد و اندیشه به رئیس دولت سیزدهم و معاونان و همراهانش در هیات دولت اجازه شرعی و قانونی داده است از امتیاز ویژه برخوردار باشند.

این روزنامه در ادامه یادآور شده است: اکثریت شهروندان ایرانی با سختی و با هزینه‌های بیشتر دنبال استفاده از شبکه‌های جهانی مشهور هستند و رئیس دولت نیز از این شبکه‌ها استفاده می‌کند چرا آن را از فیلتر بیرون نمی‌آورند. این تناقض و محدودیت‌ها و محروم کردن شهروندان و استفاده امتیازآور از منصب دولتی راه را برای بدگمانی بیشتر شهروندان هموار می‌کند. راه این است که رئیسی از تیک آبی اینستاگرام بیرون آید یا راه را باز کند تا همه شهروندان از این شبکه اجتماعی استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

ببینید | تهدید جدید سرلشکر سلامی علیه دشمنان با چاشنی پرنده‌های نظامی مجهز به هوش مصنوعی

د ژانویه 2 , 2023
سرلشکر سلامی گفت: دشمنان کوچکترین آسیبی به کشتی‌های ما بزنند هرجای دنیا باشند آنها را گیر می‌آوریم. ما پرنده‌هایی داریم که با استفاده از فناوری هوش مصنوعی می توانند در هر نقطه ای از اقیانوس در یک شعاع بسیار بلند خیلی از گذرگاه های استراتژیک دیگر جهان را تحت تاثیر […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000