واکنش فدراسیون فوتبال به حاشیه‌سازی آمریکا و انگلیس به حذف ایران از جام جهانی

اعتمادآنلاین|

مهدی محمدنبی نائب رئیس اول فدراسیون فوتبال در واکنش به تشکیل کمپین حذف تیم ملی ایران از جام‌جهانی، پنجشنبه شب در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: در اساسنانه فیفا، کنفدراسیون‌ها و فدراسیون‌ها ذکر شده که ورود به مسائلی از این قبیل نه مشروعیت دارد و نه قانونی است.این نوع مباحث توسط افراد کوته فکر و فرصت طلب مطرح می‌شود.

به گزارش ایرنا، نبی افزود: با توجه به اینکه تیم ملی در اردوی اتریش نتایج خوبی گرفت، فکر می‌کنم تیم‌های همگروه ایران مانند انگلیس و آمریکا از لحاظ فنی کم آورده‌اند و به موضوعات دیگر رو آورده‌اند.

نائب رئیس ‌اول فدراسیون فوتبال با بیان اینکه بر اساس اساسنامه ورود به این مسائل مجاز نیست و از نظر فیفا مردود است، تاکید کرد: به این صحبت‌ها توجه‌ای نمی‌کنیم، تلاش این افراد نابخردانه است و به جایی نمی‌رسد. اصولا ورزش میدان سلامت است، جام‌جهانی یک رویداد و جشنواره بزرگ بین‌المللی است که‌ملت‌های مختلف حضور دارند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

آقای حداد! به خاطر گشت ارشاد بود یا حسینیه ارشاد؟ / برای ریشه یابی حوادث یک ماهه اخیر اول باید به کلمۀ «اعتراض» هم تن بدهند

ج اکتبر 21 , 2022
عصر ایران در مطلبی به قلم مهرداد خدیر-نوشت: این جمله که « در دانشگاه سال ۴۵ دانشجوی چادری نبود اما در سال ۵۶ پر بود» دست مایۀ این یادداشت است با اشارات تاریخی… «زمانی من در سال‌های ۴۲ تا ۴۵ در دانشگاه تهران دانشجو بودم و هیچ خانم دانشجوی چادری […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000