نتایج اولیه انتخابات ژاپن حاکی از پیروزی حزب حاکم است

اعتمادآنلاین|

​شبکه ان‌اچ‌کی ژاپن اعلام کرد، نتایج اولیه انتخابات مجلس علیای پارلمان ژاپن نشان می‌دهد که ائتلاف حزب حاکم لیبرال دموکرات این کشور اکثریت این مجلس را حفظ کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، این نتایج دو روز پس از آن منتشر می‌شود که شینزو آبه، نخست‌وزیر سابق ژاپن در یک سخنرانی انتخاباتی در حمایت از حزب لیبرال دموکرات، مورد اصابت گلوله قرار گرفته و جان باخت. همانطور که از نتایج پیداست، انتظار می‌رفت ترور آبه تاثیر مثبتی بر پیروزی این حزب در انتخابات مجلس علیا بگذارد.

بر اساس نظرسنجی شبکه خبری ان‌اچ‌کی ژاپن در مراکز رای‌گیری، انتظار می‌رود احزاب لیبرال دموکرات و «کمیتو» ۶۹ تا ۸۳ کرسی از ۱۲۵ کرسی مورد آزمون را در انتخابات امروز (یکشنبه) از آن خود کنند.

نتایج نهایی روز دوشنبه منتشر خواهد شد.

پست بعدی

پشیمانی ستاره بارسا؛ پیکه و شکیرا آشتی می‌کنند؟

ی جولای 10 , 2022
اعتمادآنلاین| پیکه و شکیرا که یکی از محبوب‌ترین و جذاب‌ترین زوج‌های دنیای فوتبال و موسیقی به حساب می‌آمدند از چند هفته قبل به مشکل خوردند. به گزارش خبرآنلاین، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که دلیل مشکلاتی که بین این زوج به وجود آمده خیانت این مدافع بارسلونا بوده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000