راز سرقت‌های میلیاردی از خانه‌ها فاش شد

اعتمادآنلاین|

2 سارق سابقه‌دار که 30میلیارد ریال از منازل شهروندان سرقت کرده بودند، به تله افتادند.

به گزارش اعتماد آنلاین، در پی شکایت چندین نفر از شهروندان ساکن در شهرستان شاهین‌شهر مبنی بر سرقت پول، طلاجات و سکه از منازل آنها، موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان با استفاده از 2 دستگاه خودروی پژو 405 با پلاک‌های مسروقه اقدام به پرسه‌زنی در محلات مختلف کرده و منازل مسکونی خالی از سکنه را شناسایی و در فرصتی مناسب وارد این منازل شده و اقدام به سرقت زیور آلات و اموال باارزش موجود در محل می‌کنند.

کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و انجام یک‌سری اقدامات علمی و تخصصی سرانجام 2سارق سابقه‌دار را که در این سرقت‌ها دست داشتند، شناسایی و در یکی از محله‌های شهر اصفهان دستگیر کردند.

در بازرسی از مخفیگاه سارقان ضمن توقیف 2 دستگاه خودروی مورد استفاده در سرقت‌ها تعداد زیادی اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد. سپس متهمان به 25 فقره سرقت منزل در سطح شهرستان شاهین‌شهر اعتراف و کارشناسان ارزش تمامی اموال سرقت شده توسط سارقان را 30 میلیارد ریال برآورد کردند.

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

پست بعدی

یک‌سوم اسرائیلی‌ها می‌گویند ۲۵ سال دیگر اسرائیلی وجود نخواهد داشت

ش نوامبر 5 , 2022
اعتمادآنلاین| برخی رسانه‌های اسرائیلی فاش کردند، یک سوم جوانان اسرائیلی باور ندارند که اسرائیل ۲۵ سال دیگر وجود خواهد داشت. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری المیادین، طبق نتایج نظرسنجی که ائتلاف جنبش‌های جوانان رژیم صهیونیستی انجام داد و شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز آن را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000