امدادرسانی به ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر طی یک هفته گذشته

امدادرسانی به ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر طی یک هفته گذشته

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به ۱۲ هزار و ۳۴۱ نفر در یک هفته گذشته، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی مرادی‌پور معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اقدامات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در یک هفته گذشته و از سوم تا دهم دی‌ماه، گفت: در یک هفته گذشته، امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در انجام ۷۷۲ مأموریت امدادی در سراسر کشور حضور داشتند.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت به ۱۲ هزار و ۳۴۱ فرد حادثه‌دیده امدادرسانی کردند، افزود: امدادگران همچنین در یک هفته گذشته جان ۴۱۷ نفر را در حوادث مختلف جاده‌ای، طبیعی، جوی و … نجات دادند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از انتقال ۲۸۶ نفر از مصدومان حوادث به مراکز درمانی خبر داد و عنوان کرد: در این بازه زمانی، ۳۳۰ نفر از مصدومان و مجروحان ناشی از حوادث، خدمات درمان سرپایی دریافت کردند.

وی با اشاره به عملیات امدادگران در حوادث جاده‌ای نیز گفت: امدادگران با استفاده از تجهیزات مخصوص نسبت به رهاسازی ۱۰۶ خودرو و نجات ۷۲ مصدوم حوادث ترافیکی نیز اقدام کردند.

کد خبر 5670717 مهشید جعفری معظم

پست بعدی

طائب: در دوران غیبت، رهبر، نماینده امام زمان است / یک بار دیده‌اید رهبر انقلاب، از این مردم خسته شده باشد؟

ی ژانویه 1 , 2023
ایسنا نوشت : مشاور فرمانده کل سپاه گفت: رهبر انقلاب عصاره ملت است. آیا یک بار دیده‌اید که از این مردم خسته شده باشد؟ هرگز ایشان از ملت خسته نشده‌اند، چون ملت پای کار است. پای کار بودن ملت علت شکست دشمن است. حسین طائب رئیس پیشین سازمان اطلاعات سپاه، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000